Monday, Apr 17, 2023

صفحه نخست » آخرین خبر از مذاکره الهلال - پورتو/ مهدی طارمی پاسخ عربستانی‌ها را داد

01_taremi.jpgروزنامه خبرورزشی - باشگاه الهلال عربستان در تلاش برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو است و با باشگاه پرتغالی وارد مذاکره رسمی شده است.

جذب بازیکن از پورتو یکی از اتفاقات جالب در باشگاه الهلال در سال‌های اخیر بوده است و در آخرین نمونه موسی مارگا را جذب کرد و حالا می‌کوشد برای حضور شایسته در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را به خدمت بگیرد.

مهدی طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و این آخرین فرصت برای باشگاه پرتغالی برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است. چنانچه باشگاه پورتو در پایان فصل جاری اقدام به فروش مهدی طارمی نکند و این بازیکن در پورتو بماند در پایان فصل آتی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد اردوی تیم پرتغالی را رها کند. مبلغی که باشگاه پورتو برای آزادسازی مهدی طارمی اعلام کرده است ۲۰ میلیون دلار است و واقعیت این است جز باشگاه‌های متمول کشورهای حوزه خلیج فارس بعید است دیگر باشگاه‌ها این پول را برای خرید مهدی طارمی در این شرایط سنی هزینه کنند. با این حال از اردوی پورتو خبر رسیده مهدی طارمی خطاب به رئیس باشگاه پورتو گفته است، علاقمند به حضور در تیم الهلال نیست و هم چنان می‌خواهد در فوتبال اروپا ادامه دهد.

از سویی به نظر می‌رسد، مهدی طارمی درخواست باشگاه پورتو برای تمدید قرارداد رد کرده است. در این صورت دو راه حل برای باشگاه پورتو باقی می‌ماند. اول اینکه مبلغ فروش مهدی طارمی را کاهش دهد تا باشگاه‌های اروپایی برای به خدمت گیری وی پا پیش بگذارند و دوم اینکه در فصل پایانی از وجود مهدی طارمی بهره ببرد و اجازه دهد این بازیکن به عنوان بازیکن اردوی تیم پورتو را ترک کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy