Monday, Apr 3, 2023

صفحه نخست » مغز پوسیده اشغالگران، با بی‌حجابی «شوهردزدی» باب می‌شود

curus.jpgصدای آمریکا - فشارهای حکومتی در ایران برای ملزم کردن زنان به رعایت حجاب اجباری ادامه دارد و بنا بر گزارش‌ها صدها واحد صنفی در روزهای اخیر به اتهام نقض «شئونات اسلامی» پلمب شده‌اند، اما همچنان تصاویر زیادی از زنان بدون حجاب در نقاط مختلف ایران منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا در روز دوشنبه ۱۴ فروردین، تنها در استان مازندران «۲۵۰ واحد صنفی» در «روزهای اخیر» پلمب شده‌اند.

همچنین، روزنامه شرق در روز دوشنبه گزارش داد، با وجود تأکید حقوقدان‌ها بر این که تعطیل کردن کسب و کارها «به دلیل تخلف رفتار» یک فرد، اقدامی «مغایر با قانون» است، اما در طول یک ماه گذشته هم‌زمان با ایام نوروز «بیش از ۱۰۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پوشش اسلامی» و «شئونات اسلامی» مهر و موم شده‌اند.

eshghalgaar.jpgنماینده سنقر: با بی‌حجابی «شوهر دزدی» باب می‌شود

جواد حسینی‌کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که «دشمن می‌داند روی چه موضوعی دست گذاشته»، ادعا کرد که اگر «بی‌حجابی» رواج یابد، «شوهر دزدی» باب می‌شود.

او با بیان این که «نمی‌شود مسلمان بود و حجاب را نپذیرفت»، افزود: «خانمی خود را آرایش می‌کند، دل یک خانواد‌ه‌ای را ویران کرده است و چهار روز دیگر شخصی دیگر کانون خانواده او را ویران می‌کند و کودکان طلاق و بزهکاری اجتماعی به وجود می‌آید و تبعات سنگینی خواهد داشت.»

حسینی‌کیا مدعی شد: «همان کسی که می‌گوید زن زندگی آزادی، نمی‌گذارد زن رنگ روسری خود را انتخاب کند. چرا نسل نو این را توجه نمی‌کند؟ چه کسی این‌ها را منتشر کرد؟ برای بردگی جنسی و کالایی است، دشمن می‌داند روی چه موضوعی دست گذاشته است.»

هم‌زمان با خط و نشان کشیدن نیروهای جمهوری اسلامی، روز سیزده‌به‌در مردم در شهرهای مختلف ایران به رقص و پایکوبی گروهی پرداختند در حالی که عده چشمگیری از زنان و دختران حجاب اجباری بر سر نداشتند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy