Tuesday, Apr 4, 2023

صفحه نخست » "حضور نیروهای ارتش برای مقابله با بدحجابی"

4-1.jpgعضو شورای شهر تهران: با گل دادن به زنان بی‌حجاب، کاری از پیش نمی‌رود؛ ارتش وارد شود!

عضو شورای شهر تهران پیشنهاد کرد: حضور ارتش برای مقابله با بدحجابی

ایران وایر - محمد آقامیری؛ عضو شورای شهر تهران پیشنهاد استفاده از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با «بدحجابی» را مطرح کرده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، آقامیری روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین در جلسه شورای شهر تهران گفت: «نیرو‌های مردمی و جهادی، رسانه‌ها و نیرو‌های ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند. حالا چرا از این ظرفیت برای مقابله با فحشا و بی حجابی استفاده نمی‌شود؟»

این روحانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت مقابله با «هنجارشکنی» بدحجابی افزود: «اینکه کسانی فکر می‌کنند با گل دادن به زنان بی حجاب، کاری از پیش می‌برند خیالی بیش نیست.»

اظهارات این عضو شورای شهر تهران در میان فشار گسترده مقامات حکومت ایران برای تحمیل حجاب اجباری به زنان و دختران ایرانی بیان می‌شود که در هفته‌های گذشته شدت یافته است.

امروز همچنین رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از ارسال نامه‌ای محرمانه به رئیس جمهور در موضوع حجاب خبر داد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر« اهمیت و ضرورت ادامه فعالیت موثر، اقدامات ایجابی، قرارگاهی، مردمی و میدانی ائمه جمعه در حوزه حجاب و عفاف» گفت که «صبر راهبردی نظام در برابر هنجارشکنان نشان داد که طراحان و صحنه‌گردانان، به کشف حجاب قانع نیستند و بنا دارند به سرعت به سمت هنجارشکنی بیشتر حرکت کنند.»

امروز همچنین محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در اظهاراتی درباره حجاب گفت «یکی از مسائلی که دغدغه جدی مردم متدین ایران است اباحه‌گری‌ها و هنجارشکنی‌هایی است که در عرصه حجاب و عفاف در حال روی دادن است». قالیباف با این حال گشت ارشاد را «بی‌نتیجه و پرهزینه» خواند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy