Wednesday, Apr 19, 2023

صفحه نخست » اطلاعیه درباره محاکمه مجدد هاشم خواستار

khastar.jpg

مردم ایران، مدافعان حقوق بشر

آقای هاشم خواستار معلم زندانی ویکی از امضا کنندگان بیانیه ۱۴ نفرها که بخاطر مقاومت و نافرمانی‌اش در زندان از روز ۲۹ دیماه ۱۴۰۰ در اسارتگاه وکیل آباد مشهد ممنوع التلفن بوده است اخیرا از طریق ویدئو کنفرانس توسط شعبه ۹۰۲ دادگاه انقلاب اسلامی مشهد و بازپرس این شعبه فردی بنام عالی نژاد تفهیم اتهام شده است. اتهام‌جدیدی که دادگاه انقلاب به آقای هاشم خواستار واردکرده است ارسال ۳۰ نامه و ۶ فایل صوتی حاوی خاطرات ومشاهدات ایشان از درون زندان به بیرون از زندان است. همچنین به آقای خواستاراطلاع داده اندکه در روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲شعبه ۷ دادگاه انقلاب مشهد به اتهام جدیدی که علیه ایشان مطرح شده است رسیدگی خواهد کرد.

کارزار حقوق بشر درایران از تمام آزادیخواهان و مدافعان حقوق بشر درخواست میکند که برای دفاع از آقای هاشم خواستار و تمام زندانیان سیاسی عقیدتی و بلندکردن صدای دادخواهی آنان در مجامع بین المللی تلاش نمایند.

مردم ایران، مدافعان حقوق بشر!

در شرایطی که دانش موزان دختر و معلمان شریف ایران مورد حملات شیمیائی عوامل حکومت داعش طالبانی جمهوری اسلامی قرار دارند فشار بر زندانیان سیاسی عقیدتی برای درهم شکستن روحیه مقاومت و تسلیم نمودن آنان ادامه دارد، لذا ضروری است شعار «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» سرلوحه هر مطالبه سیاسی ومدنی برای مبارزات مردم ایران درداخل و خارج از کشور گردد.

کارزار حقوق بشر برای ایران



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy