Wednesday, Apr 19, 2023

صفحه نخست » عروسک‌ جنسی زنان خانواده سلطنتی در صدر درخواست‌ مشتریان شرکت بریتانیایی است

jensi.jpgبسیاری از مشتریان از شرکت سازنده اسباب‌بازی‌های جنسی می‌خواهند مدل‌هایی شبیه شاهدخت دایانا، کیت میدلتون و مگان مارکل برایشان بسازند

فناوری‌های نوین به ما این امکان را داده‌اند تا از هر چیزی که در واقعیت به آن دسترسی نداریم، نسخه‌ای مشابه بسازیم. برای برخی افراد این خواسته در حیطه مجسمه‌های اماکن دیدنی یا انواع هواپیما و خودرو نیست؛ آن‌ها به دنبال عروسک‌هایی در ابعاد انسانی‌ برای ارضای میل جنسی‌ خودند؛ البته با شرایط ظاهری خاص.

به گزارش نیویورک پست، یک شرکت پیشرو در ساخت این اسباب‌بازی‌های ویژه بزرگسالان که مدل‌های سفارشی هم می‌سازد، فاش کرد عروسک‌های جنسی با چهره شاهزاده خانم دایانا، کیت میدلتون و مگان مارکل بالاترین درخواست‌ها از آن‌ها برای تولید عروسک‌های جنسی افراد مشهورند.

اسباب‌بازی‌سازها در شرکت اینفرنو (Inferno) می‌گویند این قبیل درخواست‌ برای مدل‌های جنسی در اندازه واقعی فراوان‌اند اما «سلیقه» و «نجابت» باعث شده است به درخواست‌های مشتریان برای داشتن مدلی شبیه اعضای خانواده سلطنتی جواب رد دهند.

بن استرود، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: «ما مدام درخواست‌هایی برای مدل شاهدخت دایانا دریافت می‌کنیم، به‌ویژه پس از آخرین سری سریال تاج، اما هرگز خود را در مظان اتهاماتی مبنی بر بی‌ارزش کردن خاطرات او قرار نمی‌دهیم. اگر انگیزه ما فقط پول بود، عروسک‌های مگان مارکل و کیت میدلتون را می‌ساختیم و از طریق فروش متوجه می‌شدیم که چه کسی محبوب‌ترین است؛ اما من در قلبم یک سلطنت‌طلب‌ام.»

اعضای خانواده سلطنتی تنها کسانی نیستند که در این تجارت بازارشان داغ است. بازیگران سینما و افراد مشهور هم در این فهرست درخواست‌ها رتبه بالایی دارند؛ مانند تام هاردی، بازیگر بریتانیایی. این شرکت هنوز از این ستاره سینما یک بدل جنسی نساخته، اما امیدوار است این بازیگر با ساخت یک عروسک جنسی از روی خود موافق باشد.

شاید بازیگرها، ستاره‌ها و افراد مشهور در دنیای سرگرمی و هنر فعلا به اینکه مدل جنسی‌شان ساخته شود روی خوش نشان نداده‌اند اما در تجارت سکس، این ایده طرفداران زیادی دارد.

در حال حاضر با پیشرفت‌های مهندسی سیلیکون ساخت عروسک‌های جنسی پیشرفته بر اساس اندام و چهره ستاره‌های پورن واقعی امکان‌پذیر است و هزینه خرید یک عروسک سفارشی حدود یک هزار دلار است. با این مدل‌های سیلیکونی، می‌توان ویژگی‌های فیزیکی مانند مو، برآمدگی‌ها، خال‌های مادرزادی و ناحیه تناسلی را بسیار شبیه طبیعی بازآفرینی کرد.

تور جانسون، بازیگر فیلم‌های بزرگسالان که عروسکش یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است، می‌گوید: «من دوست داشتم عروسک جنسی بر اساس خودم داشته باشم. از کل روند کمک به ایجاد آن لذت بردم و مطمئن‌ام که تام هاردی نیز لذت خواهد برد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy