Friday, Apr 28, 2023

صفحه نخست » اتمام حجت با خانم مسیح علی نژاد و دار و دسته رسانه ای و چماقدار او؛ ف. م. سخن

sokhan.jpgتوضیح لازم:
این نوشته الزاما مورد تایید «خبرنامه گویا» نیست. ف. م. سخن (فرهاد مشرق زمینی)

آدم زرنگ --فرقی نمی کند، زرنگ در جهت انسانی، یا زرنگ در جهت ضد انسانی-- مورد تحسین من است. این تحسین به خاطر موضوع و شیوه ی«زرنگی»ست و نه نتایج آن. از زرنگی های چنین آدمی می توان برای آگاه شدن و هوشیار شدن استفاده معکوس کرد.

شما دیده اید که سارق ی،،، با شیوه ای عجیب و نبوغ آسا دست سرقت می زند و شخص ناظر «شیوه ی کار» او و خلاقیت اش را تحسین می کند و بعد از آن مراقب است که از طریق شیوه ی او خسارت نبیند و مانع خسارت دیدن دیگران شود.

یکی از موارد ضعف حکومت نکبت، فقدان این خلاقیت در مبارزه با ما مردم ایران است که نهایتا به چوب و چماق و کتک و ساچمه زدن و زندان و اعدام ختم می شود که در واقع روش گوریل ها برای از میان بردن مخالفان است.

روش های دستگاه های برنامه ریز و امنیتی انگلیس، مثلا جزو روش های خلاقانه و نوگرایانه بوده و هست به گونه ای که باعث تحسین طرف مقابل او هم می شود.

این روش ها اگرچه «مردانه» [به معنای انسانی] نیست، اما ظرائفی دارد که تحسین انگیز است.

زمانی که پادشاه فقید به مخزن سری دستگاه امنیت انگلیس در سفری که به انگلستان داشت وارد شد و با حالت بهت زده و رنگ پریده از چیزهایی که انگلیس در باره خاندان پهلوی می دانست خارج شد، احتمالا با چنین شگفتی هایی رو به رو شده بود.

اما وقتی دشمن، مردم را دست کم می گیرد، در واقع غیر از دشمنی با انسان ها، به فهم و شعور آن ها نیز توهین می کند و این دیگر نه تنها جای تحسین ندارد، بلکه موجب خشم بیشتر مردم می شود.

مسیح علی نژاد، که طی سال ها، توانسته به کمک بدخواهان داخلی و خارجی ی کشورمان، خود را به عنوان مخالف درجه ی اول حکومت نکبت جا بزند، اگرچه کار نفوذ خود در صفوف مخالفان حکومت را با احتیاط و گام به گام آغاز کرد، اما خارج از ظرفیت و توان فردی و حتی گروهی که به دور خود جمع کرده است، در اثر شدت گرفتن رویدادهای اعتراضی داخل کشور، سرعت بیش از اندازه ای گرفت که کنترل ماشین تخریب گر و به سالوس آلوده اش را از دست داد و در گفتار و رفتار و عملکرد ش نشانه های از دست دادن کنترل را به طور کامل بروز داد.

نفوذ در رسانه های مطرح دولت های خارجی که با بودجه ی این کشورها اداره می شوند، تا افزایش تعداد فالوئرها به شکل غیر طبیعی که با تعداد فالوئرهای سلبریتی های هنری جهان پهلو می زند، تا کسب در آمد و ثروت و سرمایه از قِبَل فعالیت های جانانه و بسیار خطرناک جوانان علیه حکومت نکبت در ایران، تا به راه اندازی و نفوذ در تشکل های سیاسی که به قصد سرنگونی حکومت نکبت در خارج از کشور تشکیل می شوند و تزریق آب زیر کاهانه ی سیاست های خصوصا عواملی که خواهان تجزیه ایران هستند، و مواردی دیگر از این قبیل همراه با دروغگویی های شخصی و فردی و خودبزرگ بینی های بیمارگونه، همگی غیر از تخریب مبارزات مردم ایران و معترضان خارج از کشور، به شکل آشکار توهین به شعور و فهم ما مردم ی ست که سالیان سال، حتی در دوران طفولیت این خانم در حال مبارزه با حکومت نکبت بوده ایم و هنوز هم با نهایت قدرت هستیم.

نمونه ای از دروغگویی خجالت آور این خانم نامحترم را در یکی از موارد اخیر در ویدئوی زیر می بینید.

اگرچه تخریب چی ها و چماقداران مجازی و حقوق بگیر و یا صرفا علاقمند بدون حقوق این خانم با شیوه های گوناگون، در صدد تخریب کسانی که ماهیت ایشان را آشکار می کنند بر می آیند، اما پاسخ به چند سوال می تواند پرونده ی ایشان را یک بار برای همیشه مختومه کند:
۱- مشخص کردن کامل و دقیق رابطه ی دیروزی و امروزی ایشان با بنیادها، نهادها، سازمان های دولتی و بخش خصوصی خارجی از زمان خروج از ایران تا امروز.

۲- مشخص کردن کامل و دقیق رابطه ی دیروزی ایشان با اشخاص، شخصیت ها، نهادها و سازمان های حکومت نکبت و اشخاص مرتبط با سازمان های این حکومت.

۳- مشخص کردن کامل و دقیق کمک ها و سرمایه های مالی دریافتی به نام مبارزات مردم ایران از اشخاص، شخصیت ها، نهادها و سازمان های دولتی بیگانه و اشخاص مرتبط با سازمان های دولت های خارجی.

۴- نظر دقیق و صریح ایشان در باره ی کشور ایران با جغرافیای فعلی، در باره ی اقوام ترک و کرد و بلوچ و عرب و غیره، و نوع حکومت مورد نظر ایشان برای آینده ی ایران.

فعلا به همین چهار مورد بسنده می کنیم چون ایشان فعالان رسانه ای در سطح ما را قابل پاسخگویی نمی دانند و نوشتن بیش از این صرفا موجب اتلاف وقت است.

در صورت عدم دریافت پاسخ، طبیعتا می توان به این موارد به اَشکال دیگر پاسخ داد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy