Monday, May 1, 2023

صفحه نخست » توصیه‌ی عطاالله مهاجرانی به نزدیکان میرحسین موسوی

mohajerani.jpgسید عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت محمد خاتمی، در توییت‌هایی درباره‌ی عنوان «نجات ایران» که تعدادی از جریانهای سیاسی اپوزسیون به تازگی از آن استفاده کرده‌اند، نوشت:

نجات ايران!؟ عنوان گروه هاى مختلفى شده است . جبهه نجات ايران، جبهه فراگير نجات ايران، همايش نجات ايران و ... مثل عنوان گذار كه تا به حال چهار گروه گذار داريم و پنج منشور و شش قانون اساسى. اما سخن از اتحاد حاميان مير حسين موسوى و شازده در همين حال و هواها قابل توجه است.

‏جامعه شناس مقيم واشنگتن كه فحش ركيك به آيت الله خامنه اى را تئوريزه مى‌كرد، ديشب مى‌گفت: نبايست به شاهزاده تعرض كرد تا ايشان محبوبيت و اعتبارش آسيب نبيند.

به نظرم مهندس مير حسين موسوى با بيانيه عبور از نظام و قانون اساسى، ضربه نخست را به بار شيشه شخصيت سياسى اش قرص و قائم زد.

اگر كسانى كه ادعاى نزديكى و پيروى از ايشان را دارند، موفق شوند موضوع اتحاد موسوى- شازده را شكل دهند و مهندس موسوى بپذيرد، دومين ضربه كارى و نهايى به بار شيشه و يا بلور شخصيت ايشان وارد مى‌شود. به نظرم همكاران سابق مى‌بايست به ايشان مشورت دهند كه اين ره به بيراهه و بي سرانجامست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy