Tuesday, May 2, 2023

صفحه نخست » واکنش افسانه بایگان به انتقاد ها از تصاویر بدون حجاب اجباری اش

01_bay.jpg

این صدای قلب من است به نام «زن، زندگی، آزادی، مرد، میهن، آبادی»

منوتو - افسانه بایگان در پاسخ به بعضی انتقادها در یک استوری اینستاگرامی نوشت: افسوس که زیباترین و شفاف‌ترین اعتقادهای قلبی ما به دست ریاکاری و دیکتاتوری و جهل و عوام‌فریبی لگدمال شد و امروز برای همه فرزندان سرزمینم برای دل همه مادران داغدار و برای حقیقت و روشنگری، این صدای قلب من است به نام «زن، زندگی، آزادی، مرد، میهن، آبادی

» پشیمان نباش، زندگی فرصت تکرار ندارد!

شب گذشته افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا دو هنرپیشه‌‌ی مطرح ایرانی با پوششی اختیاری در هجدهمین مراسم تجلیل از کارگردانان تئاتر و بزرگداشت آتیلا پستیانی شرکت کردند.

دقایقی پس از انتشار تصاویر مراسم نوشته بر روی پیراهن افسانه بایگان مورد توجه کاربران تویتر و اینستاگرام قرار گرفت، خانم بایگان در این مراسم با پیراهنی که شامل شعار اعتراضی «به گذشته برنگرد، زندگی تنها یک‌بار است پس پشیمان نباش» در این مراسم حاضر شد.

به باور بسیاری خانم بایگان با انتخاب هوشمندانه این پیراهن اعتراض و شجاعت خود را با هنر نشان داده است. در طی ماه‌های گذشته، افسانه بایگان در کنار بسیاری دیگر از هنرمندان زن فعال در ایران برای حمایت از زنان ایرانی پس از مرگ مهسا امینی و برای مخالفت با قانون حجاب اجباری با پوششی اختیاری و بدون حجاب در انظار عمومی ظاهر شدند.

01_bay2.jpg


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy