Saturday, May 6, 2023

صفحه نخست » علی بهجت: وقتی که شخصی ۱۲ هزار میلیارد می‌برد، این فساد هیچ نهی ای در اسلام ندارد؟

01_bah.jpgوقتی که مال مردم را می‌خورند و شخصی ۱۲ هزار میلیارد می‌برد، این فساد هیچ نهی ای در اسلام ندارد؟ امر به معروف ما فقط به چند تار موئی که آشکار شده، محدود شده است

بی بی سی - علی بهجت از روحانیون قم از نحوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در ایران انتقاد کرده و گفته «امر به معروف ما فقط به چند تار موئی که آشکار شده، محدود شده؛ ولی آنجا که هر روز جیب ما را خالی می‌کنند، یعنی سرقت می‌کنند از همه! دردمان نمی‌آید، امر به معروف هم نداریم.»

علی بهجت فرزند محمدتقی بهجت از مراجع پیشین تقلید شیعه در گفت‌وگو با «جماران» با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر را مطابق میل خودمان کرده‌ایم گفته «وقتی که مال مردم را می‌خورند و شخصی ۱۲ هزار میلیارد می‌برد، این فساد هیچ نهیای در اسلام ندارد؟»

علی بهجت از کاهش ارزش پول ملی انتقاد کرده و گفته «از ابتدای انقلاب تا الان چند ده مرتبه پول ما نسبت به ارزهای جهان بی‌ارزش شده؟ چه کسی به فکر این مسأله بوده و درد حق‌الناس داشته؟ هیچ به فکر هستند؟ اگر بودند ارزش پول ملی ما در جهان این می‌شد؟»

در روزهای گذشته انتقاد روحانیون از رفتار حکومت با کسانی که حجاب اجباری را رعایت نمی‌کنند، شدت گرفته است . روز گذشته جواد بروجردی، روحانی منتقد و نوه حسین بروجردی از مراجع پیشین شیعه گفته بود «ما الان فقط اصرار داریم که این دختر حجاب خود را درست کند، در حالیکه اصل عقاید او رفته است.»

در هفته‌های اخیر در پی اجرای طرح عفاف و حجاب، دهها فروشگاه و مراکز تجاری به دلیل رعایت نشدن حجاب اجباری پلمب و کسب و کارها تعطیل شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy