Tuesday, May 9, 2023

صفحه نخست » حسین جلالی کدام بخش از سخنانش را برداشت اشتباه روزنامه اعتماد می‌داند؟ + فایل صوتی

etemad.jpgاعتمادآنلاین | حسین جلالی، نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «خانه ملت» (خبرگزاری مجلس)، به گفت‌وگویی که با روزنامه «اعتماد» داشت، واکنش نشان داد و تیتر «اعتماد» را ناشی از «برداشت اشتباه از سخنانش» توصیف کرد. جلالی عصر دوشنبه در گفت‌وگویی با «اعتماد» پیرامون ماجرای واگذاری خودرو به برخی نمایندگان مجلس که به ماجرای «شاسی بلندها» معروف شده، و در شماره سه‌شنبه منتشر شده، گفته بود که رئیس مجلس از این قضیه با خبر بوده است.
به گزارش «خانه ملت»، «نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که شما در گفت و گو با روزنامه اعتماد گفته‌اید رئیس مجلس از واگذاری خودروها مطلع بوده است، گفت: من در خلال این گفت‌وگو پرسشی مطرح کردم مبنی بر اینکه «آیا رئیس مجلس از این موضوع که در زیرمجموعه ایشان صورت گرفته اطلاع داشته است یا خیر؟ اگر اطلاع داشته است چرا شفاف سازی نمی‌کند؟» من نگفتم رئیس مجلس از واگذاری شاسی بلندها خبر داشته است و این برداشت اشتباه از صحبت های من شده است».

این سخنان جلالی در حالی است که او در گفت‌وگو با «اعتماد» چندین بار بر مطلع بودن رئیس مجلس تاکید کرده است. سخنان حسین جلالی در گفت‌وگو با «اعتماد» که به بخش «اطلاع رئیس مجلس از ماجرای شاسی بلندها» مربوط می‌شود، به صورت خام و تنظیم نشده، بدین شرح است:

*اعتماد: آیا هیات رئیسه در جریان این موضوع بوده؟

جلالی: صادقانه نیامدند صحبت کنند. صادقانه می‌آمدند صحبت می‌کردند. این ماشین‌ها که بدون اجازه رئیس که نمی‌تواند وارد مجلس شود. مگر می‌تواند؟ حتما باید معرفی‌نامه از رئیس مجلس داشته باشد. رئیس مجلس موافقت کرده که معاونت اجرایی این کار را اجام دهد. حالا نمایشگاهی گذاشتند، و قطعا رئیس از این قضیه خبردار شده.

*اعتماد: یعنی آقای قالیباف را می‌گویید با خبر بوده؟

جلالی: رئیس از این مساله باخبر بوده. قطعا جناب رئیس موافقت کرده با واگذاری این خودروها به این سبک به اینجا. مگر می‌شود توی مجلس، زیرمجموعه رئیس چنین کاری انجام دهد؛ اگر که آقای قالیباف بگوید من خبر نداشتم که فاجعه است، زیرمجموعه‌اش چنین چیزی صورت بگیرد. قطعا خبر داشته است و موافقت هم کرده.

لازم به ذکر است که مخاطبان می‌توانند صوت این بخش از سخنان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس را در وبسایت «اعتمادآنلاین» بشنوند و درباره آنچه اعتماد منتشر کرده و آنچه جلالی رد کرده، قضاوت کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy