Monday, May 15, 2023

صفحه نخست » گزارش‌های جدید درباره یک قتل "ناموسی" در آمریکا، مواد مخدر، رابطه جنسی با زنان متعدد، باب لی با خزر مومنی ارتباط داشت

momeni.jpgخزر مومنی، خواهر نیما مومنی، متهم به قتل باب لی، همسر یک دندانپزشک معروف در سانفرانسیسکو است

ایندیپندنت فارسی - وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی درباره قتل باب لی، به نقل از دوستان این بنیان‌گذار اپلیکیشن کش‌اپ نوشت که مهمانی‌های شبانه، مصرف مواد مخدر و رابطه جنسی با زنان متعدد بخشی از سبک زندگی او بودند.

در این گزارش اشاره شده که باب لی با خواهر نیما مومنی‌ــ‌ که به اتهام قتل بازداشت شده‌ــ ارتباط داشته است. خزر مومنی، خواهر نیما، همسر یک دندانپزشک معروف در سانفرانسیسکو است و با برادرش ارتباط نزدیکی داشت. نیما مومنی اواخر این ماه به اتهام چاقوکشی و قتل باب لی محاکمه خواهد شد و در صورت مجرم شناخته شدن، با ۲۶ سال حبس مواجه می‌شود.

court.jpgنیما مومنی در دادگاه

***

در ابتدا تصور می‌شد مرگ باب لی ۴۳ ساله یک خشونت تصادفی در شهری است که جرم و جنایت در آن افزایش یافته است، اما دوستانش گفته‌اند که به نظر می‌رسد او تاوان سبک زندگی مهیج خود را داده که در آن کوکائین و روابط جنسی خارج از عرف رایج بوده است.

به گفته آن‌ها، خزر مومنی، خواهر متاهل نیما مومنی، نیز در این مهمانی‌ها شرکت می‌کرد. افراد آشنا با این گروه گفته‌اند که لی و خزر ۳۷ ساله با هم رابطه داشتند. دادستان‌ها نیز اعلام کرده‌اند که لی ظاهرا درست پیش از آنکه چندین بار هدف اصابت چاقو قرار بگیرد و به قتل برسد، با نیما مومنی در مورد ارتباط با خواهرش درگیر شده و بنا به گزارش‌ها، باب لی در مکانی کشته شده که از آپارتمان خزر مومنی فقط ۱۶ دقیقه فاصله داشته است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

بررسی‌های پزشکی حاکی از وجود کوکائین و کتامین در بدن باب لی هنگام مرگ است. یکی از دوستان باب لی می‌گوید به نظر می‌رسد او با حضور در این مهمانی‌ها می‌خواست با افراد سرشناس و ثروتمند ارتباط برقرار کند. با این حال به گفته آشنایان دیگر این کارآفرین، لی که از همسرش جدا شده و پدر دو فرزند است، ظاهرا در مهمانی‌ها با زنان متعددی از جمله خزر مومنی ارتباط داشت.

screengrab.jpgدر این تصویر لی در ویدیویی نظارتی دیده می شود که دارد زخم چاقوی خود را می پوشاند

***

بر اساس گزارش دادستان‌ها، باب لی و نیما مومنی ۳۸ ساله روز سوم آوریل در یک مهمانی خانگی شرکت کردند. در آن مهمانی، نیما با لی روبرو شد و از او پرسید که آیا او و خواهرش مواد مخدر مصرف می‌کنند و رابطه دارند یا نه. طبق اسناد دادگاه، خزر مومنی حوالی زمان قتل به لی پیام داد تا حال او را بپرسد. او در پیامش به باب لی اظهار عشق کرد و نوشت: «فقط می‌خواستم مطمئن شوم که حالت خوب است؛ چون می‌دانم که نیما با تو برخورد بدی داشت.»

در همین حال، کریستا لی، همسر سابق باب لی، با انکار این موضوع که شوهر سابقش «پسر مهمانی‌ها» بوده، ادعا کرده که باب لی پدری فداکار و عاقل‌تر از آن بوده است که در چنین محافلی شرکت کند.

پیش‌تر در گزارش‌هایی دیگر، یک فرد نزدیک به باب لی گفته بود که مطمئن نیست خواهر متاهل نیما مومنی با باب لی رابطه داشته، اما بی‌تردید، «رابطه او با شوهرش حسابی شکرآب بود». خزر مومنی به همراه همسرش، دینو الیاس‌نیا، در جلسه دادگاه رسیدگی به قتل باب لی شرکت کردند.

نیما مومنی، شهروند آمریکایی‌ــ‌ایرانی، به همراه مادر و خواهر کوچک‌ترش خزر در سال ۱۹۹۹ در حالی که پدرش در ایران بود، از این کشور خارج شدند. دوستان و دوست‌دخترهای سابق نیما مومنی درباره شخصیت او اطلاعاتی را با برخی از نشریات محلی در میان گذاشتند و به مشکلات روحی او که ناشی از اعتیاد به مواد مخدر و آسیب‌های روانی دوران کودکی‌اش بود، اشاره کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy