Saturday, May 20, 2023

صفحه نخست » پر کردن آفتابه سدعلی توسط طالبان و نرمش قهرمانانه او در مقابل تخته سنگ طالبان!؛ ف. م. سخن

IMG_2559.pngبعد از اولتیماتوم تکان دهنده ی حضرت آیت الله رییسی خطاب به طالبان که اگه حقابه ی ما را از هیرمند ندهید اوضاع تان خطری می شود و ما به شما اخطار می کنیم که راه آب را روی ما باز کنید والّا ما می دانیم و شما، جناب ژنرال مبین طالبان، با پر کردن یک گالن آب از شیر آب حیاط شان و تقدیم آن به رییس جمهور ایران، این موضوع بغرنج دیپلماتیک را با نیشی باز و چند تا ابرو بالا انداختن و هر هر کردن حل کرد.

بعد از آن طالبان به طور رسمی اطلاعیه داد که ما برای جلوگیری از وقوع حوادثی که برای جمهوری اسلامی دلپذیر نخواهد بود (احتمالا مثل سر بریدن و به صلیب کشیدن و به آتش افکندن سربازان طفل معصوم خط مرزی)، حاضریم آفتابه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز پر کنیم مشروط بر این که مسوولان کشور دوست و مسلمان ایران، مثل آدم با ما حرف بزنند و فکر نکنند ما سه تا زندانی ایرانی هستیم که هر کاری خواستند با ما بکنند. ما طالبان هستیم و فَک مکِ روس و امریکا را تا اینجا پایین آورده ایم و جنرال سرویس کرده ایم، جمهوری اسلامی که عددی نیست بخواهد به اولتیماتوم بدهد.

در این وضع و اوضاع حضرت امام سدعلی دونگ هم در یک سخنرانی تئوریک به تشریح موضوع «نرمش قهرمانانه» یا همین «این کمر ه شاه فنر ه بده من لبُ سگ مصبُ» پرداختند و بعد از چند سال -آری چند سال- تفکر دقیق فرمودند که حرف چند سال پیش من مبنی بر قر کمر... ببخشید... نرمش قهرمانانه در مقابل دشمن، بد فهمیده شده بود و نرمش قهرمانانه یعنی این که شما در مقابل تان تخته سنگی می بینید، بعد به جای این که به جان آن بیفتید از کنار ش رد می شوید و مثل بچه ی آدم به راه تان ادامه می دهید. به این می گویند «نرمش قهرمانانه» نه این که خدای نکرده در مقابل تخته سنگ کوتاه بیایید یا این که از آن طرف بام بیفتید و با کلنگ و چکش به جان تخته سنگ بیفتید.

یک نمونه از نرمش قهرمانانه همین روزها در حال وقوع است و نظام نکبت سد علی در مقابل عربستان ضمن عشوه شتری، و رقص استکان، و لرزاندن لب و دهن، دارد با نوه نتیجه ی فهد که روزی قرار بود اگر از صدام بگذریم از او نگذریم، رابطه ی برادرانه بر قرار می کند و عنقریب است که سفارت عربستان که توسط حزب الله نازنینِ سدعلی درب و داغون شده بود با پول ملت ایران بازسازی شود و افتتاح گردد به حول و قوه ی الهی.

حالا از بحث آفتابه دور نیفتیم، صاحب نظران بین المللی بر این باورند که احتمالا سدعلی در مقابل طالبان یک قر کمر اساسی دیگر خواهد داد، و راضی خواهد شد که به جای پر کردن آفتابه اش، به او چند بسته دستمال توالت داده شود که حالا که صخره ی آفتابه ای طالبان در مقابل او قرار گرفته با عبور از کنار این تخته سنگ با استفاده از دستمال توالت احتمالا تولید روسیه به راه پر عزت اسلام ادامه دهد ان شاءالله تعالی.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy