Monday, May 22, 2023

صفحه نخست » ملی‌پوش کشور: مسئولین با قوری و کتری مسخره‌ام کردند

ghooribanner.jpgسارا عبدالملکی، ملی‌پوش رشته پاراکانو قایقرانی با انتقاد از رفتار اعضای شورای شهر محل زندگی‌اش، گفته است که آن‌ها با «قوری و و کتری» به خانه‌اش آمده و از او از تقدیر کرده‌اند.

این ملی‌پوش ورزش قایقرانی با بیان اینکه ای‌کاش فقط می‌آمدند و می‌رفتند یا حتی این تقدیر را با گل و شیرینی انجام می‌دادند، اظهار داشت «حسم این بود که زیر سوال رفته‌ام و به من توهین کرده‌اند.»

اعضای شورای شهر کرج به سارا عبدالملکی گفته‌اند که اگر از این هدیه خوشش نیامده، به فروشگاهی که آن را تهیه کرده‌اند، برود و یک وسیله دیگر را انتخاب کند.

واکنش عجیب به کتری اهدایی به سارا عبدالملکی!

عضو شورای شهر محمدشهر کرج واکنش عجیبی به اعتراض سارا عبدالملکی نسبت به اهدای کتری و قوری به خودش داشته است.

goori.jpg

به گزارش شهروند، ظهر دیروز، انتشار فایل ویدیویی توسط سارا عبدالملکی جنجال بسیاری در فضای مجازی به راه انداخت. عبدالملکی که چندی پیش موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی در مسابقات قایقرانی پارالمپیک شده بود، با انتشار پستی اینستاگرامی به مسئولان شورای شهر کنایه زد و اشاره کرد که آنان برای تجلیل از او، یک کتری و یک قوری به خانه‌اش آورده‌اند. انتشار همین ویدیو از سوی عبدالملکی کافی بود تا این خبر مثل بمب در فضای مجازی منفجر شود. حالا بر اساس اطلاعات رسیده شورای شهر مذکور، مربوط به محمدشهر کرج بوده است و از قضا پیش از این نیز مسئولان این منطقه به همین شکل از ستاره‌های این شهر تجلیل می‌کرده‌اند.

champ.jpgپیگیری‌های خبرنگار شهروند در خصوص هدیه جنجالی شورای شهر به سارا عبدالملکی نتیجه‌ای عجیب به دنبال داشت. طی صحبت‌ با چند ورزشکار دیگر که از اهالی محمدشهر کرج بودند، معلوم شد که مسئولان این منطقه از آنان هم به همین شکل تجلیل کرده‌اند. بر اساس این اطلاعات، اکبر نظری، مسئول کمیته ورزش جوانان این شهر، به همراه کریم قدیانلو، عضو شورای شهر کرج، به منزل عبدالملکی رفته و این هدیه را به همراه یک جعبه شیرینی به او داده‌اند.

**قدیانلو، عضو شورای شهر محمدشهر کرج: می‌خواستیم دست خالی نرفته باشیم!

کریم قدیانلو، عضو شورای شهر محمدشهر کرج، که در این تجلیل در منزل سارا عبدالملکی حاضر بوده، صحبت‌های جالبی درباره این ماجرای جنجالی کرد.

قدیانلو در شروع صحبت‌هایش گفت: «ما هیچ وظیفه‌ای برای تجلیل از هیچ ورزشکاری نداریم. همان کتری و قوری را هم از روی بزرگواری برای برخی ورزشکاران تهیه می‌کنیم. هیچ مسئولی از وزارت ورزش و جوانان و متولیان ورزش این کشور هنوز تقدیری از این ورزشکار نکرده‌اند و ما هم وظیفه‌ای نداشتیم.»


کریم قدیانلو در ادامه با اشاره به اینکه علت تهیه این کتری و قوری چه بوده است، بیان کرد: «بنده متولی ورزش نیستم. یک مسئول شهری هستم. به همراه آقای اکبر نظری که مسئول کمیته جوانان محمدشهر است، به منزل خانم عبدالملکی رفتیم. ما برای سایر ورزشکاران همین کتری و قوری را هم تهیه نمی‌کنیم، بلکه با یک جعبه شیرینی به خانه آنان می‌رویم. قصدمان تجلیل از خانم عبدالملکی نبود، بلکه می‌خواستیم دست خالی به خانه ایشان نرفته باشیم.»

قدیانلو در پاسخ به این پرسش خبرنگار «شهروند» که آیا بهتر نبود با همان یک جعبه شیرینی به خانه عبدالملکی می‌رفتید، ادامه داد: «شما تصور کن می‌خواهی به خانه یکی از اقوامت بروی، زشت نیست دستت خالی باشد؟ این هدیه هم صرفا به همین دلیل بود.»


او در ادامه در پاسخ به این سوال که چه کسی تصمیم به تهیه چنین هدیه‌ای گرفت و چرا در نظر نگرفتید که خانم عبدالملکی یک ورزشکار است، افزود: «خب، ورزشکار باشد. مگر ورزشکار به کتری و قوری نیاز ندارد؟»

این مسئول شورای شهر در ادامه گفت: «ما برای تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران شهر آیین‌نامه مربوط به خودش را داریم که خانم عبدالملکی هم بر همان اساس می‌تواند از مزایای آن بهره ببرد. برای مثال، آقای میثم باقری، خانم اکرم خدابنده و بسیاری دیگر از ورزشکاران از تخفیف‌هایی برخوردارند که همین الان هم برای آنها فعال است و از آن استفاده می‌کنند.»

**اکبر نظری، مسئول کمیته ورزش و جوانان: برای بقیه ورزشکاران کتری و قوری هم نمی‌خریم!


اکبر نظری، مسئول کمیته ورزش و جوانان و همچنین مسئول آمادگی جسمانی محمدشهر، که قدیانلو را در تجلیل از عبدالملکی همراهی کرده، در واکنش به انتشار ویدیوی جنجالی در اینستاگرام این ورزشکار گفت: «باید به شما بگویم که خودم تصمیم گرفتم این هدیه را برای ایشان تهیه کنم و اصلا این موضوع ربطی به هیچ شخص دولتی یا ورزشی ندارد! ما معمولا همین هدیه را هم برای ورزشکاران در نظر نداریم و فقط به قصد بازدید به خانه‌شان می‌رویم.»


نظری در ادامه صحبت‌هایش گفت: «یک روز برای تجلیل از یک ورزشکار تماس می‌گیرم تا امام جمعه بیاید، یک روز از اعضای شورای شهر درخواست می‌کنم همراهم باشند و یک روز از اعضای مجلس. اما این تجلیل را خودم انجام می‌دهم. با هزینه شخصی این هدایا را تهیه می‌کنم و به همراه یک مسئول به خانه ورزشکار می‌روم. اصلا حکمی به ما ابلاغ نشده است که از این ورزشکاران تجلیل کنیم یا نکنیم. این کارها را بنده خودجوش و با اختیار خودم انجام می‌دهم. گاهی بنر نصب می‌کنم در خیابان برای ورزشکار افتخارآفرین شهر، گاهی هم این‌طور به خانه او می‌رویم.»


نظری صحبت‌های خود را این‌طور به پایان برد: ‌«در محمدشهر یک پارک آزادگان داریم که آنجا به بنده 10، 12 عدد دوچرخه داده‌اند. این دوچرخه‌ها را در اختیار مردم قرار می‌دهم. به آنها چای و آب جوش می‌دهم و می‌خواهم به مردم خدمت کنم. مگر اینها را کسی از من خواسته است؟ نه؛ تمام این‌ کار‌ها را برای دل خودم انجام می‌دهم.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy