Friday, May 26, 2023

صفحه نخست » مهدی طارمی برای دومین مرتبه آقای گل لیگ پرتغال شد

01_taremi2.jpgخراب شدن جشن ستاره ایرانی و پورتو با قهرمانی بنفیکا!

مهدی طارمی با ۲۲ گل زده، برای دومین بار عنوان آقای‌گلی لیگ فوتبال پرتغال را به خودش اختصاص داد.

روزنامه خبرورزشی - تیم پورتو در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر پرتغال از هفته آخر این رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ویتوریا گیمارش رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه ۳-۰ به سود پورتویی‌ها به پایان رسید اما باتوجه به پیروزی بنفیکا دست یاران مهدی طارمی از جام قهرمانی این فصل کوتاه ماند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که تا قبل از این دیدار با ۲۱ گل در صدر جدول برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار داشت در دقیقه ۸ مقابل ویتوریا گیمارش موفق به زدن گل اول پورتو شد تا تاثیر مهمی روی پیروزی پورتو داشته باشد. در ادامه به ترتیب در دقایق ۳۲ و ۳۹ اوتاویو و اوانیلسون گل‌های دوم و سوم پورتو را در نیمه نخست به ثمر رساندند که البته گل سوم با پاس طارمی زده شد.

پورتو با این پیروزی ۸۵ امتیازی شد و باتوجه به پیروزی بنفیکای ۸۷ امتیازی در رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر پرتغال ناکام ماند.

در پایان لیگ برتر پرتغال، مهدی طارمی که ۲۲ گل به ثمر رسانده و بهترین عملکردش به شمار می‌رود، عنوان آقای‌گلی را به خودش اختصاص داد. طارمی پیش از این فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ هم با پیراهن ریوآوه با ۱۸ گل آقای‌گل شده بود، اما به دلیل دقایق بازی کمتر جایزه به کارلوس وینیسیوس ستاره سابق بنفیکا رسید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy