Sunday, May 28, 2023

صفحه نخست » زلنسکی جان! شما شوت تشریف داری یا این که اشتباه کردی؟! ف. م. سخن

IMG_2851.pngسخنان جناب زلنسکی خطاب به خودمان را شنیدم که کاسه کوزه ی پهپادهای جمهوری نکبت را که بر سر مردم اوکراین فرود می آيد بر سر ما شکست و دهان ام از شدت تعجب باز ماند.

البته وضعیتی که زلنسکی در آن است وضعیت نا مساعدی است و آدم نباید انتظار داشته باشد که ایشان که قبلا هنرمند بوده است، در این وضعیت بزن و در رو، بنشیند تاریخ امروز کشور ما را بخواند و خبر داشته باشد که در ایران چه می گذرد.

ولی خب، ایشان حتما مشاورانی دارد که از وضع و اوضاع جهان با خبر هستند و باید به ایشان بگویند که ماجراها از چه قرار است تا ایشان بر اساس مشاوره ها، نطق صحیح و درستی ایراد کند.

حرف های زلنسکی درست مثل این است که در زمان جنگ دوم، مسوولان دولت فرانسه خطاب به مسوولان دولت بلژیک بگویند که شماها چرا از ما حمایت نمی کنید و خاک کشورتان را برای حمله به ما در اختیار آلمان ها قرار می دهید! یعنی به همین با مزگی!

یا از یک یهودی آلمانی انتقاد کنند که شما «آلمانی» ها چرا حمله به بلژیک را محکوم نمی کنید و جلوی هیتلر خان را نمی گیرید!

قربانت گردم زلنس جان! ظاهرا خبر نداری که مردم ایران که شما خطاب شان قرار داده ای ۴۴ سال است که خودشان گیر همین حکومت پهپاد انداز به سمت شماها هستند و در حال حاضر هر کدام مشغول این که چجوری از تزریق چیزهایی شبیه به پهپاد به خودشان جلوگیری کنند!

جناب عالی خبر نداری که اکثریت مردم ایران می خواهند سر به تن روسیه نباشد چرا که از زمان قاجار تا همین الان، این کشور یا بخش هایی از خاک کشور ما را مال خود کرده یا در حال چپاول ما بوده و امروز هم که حکومت نکبت اسلامی در ایران بر سر کار است، همین جوری راست و چپ ذخایر و ثروت کشور ما را شخم می زند و می چاپد و به آخوندها برای ماندن بیشتر بال و پر می دهد.

شما مخاطبی بهتر و موثر تر از ماها پیدا نکردی جان ام که دق دل ات را سرش خالی کنی؟!

همین امروز، در مکالمات، کسی نمی گوید مردم آلمان فلان جنایات را در جنگ دوم جهانی کردند بلکه می گوید نازی ها جنایت کردند.

اشتباه رسانه های خارجی و حتی فارسی زبان این است که فرقی میان جمهوری اسلامی، با ایران نمی گذارند و هر کثافت کاری یی که جمهوری اسلامی انجام می دهد، به اسم «ایران» منتشر می کنند.

عزیزم! جمهوری اسلامی معادل نازی هاست، و ایران معادل آلمان و مردم ایران معادل مردم آلمان نه نازی ها!

حالا جان مادرت اگر وقت کردی شما هم بیا در حمایت از ما ایرانی هایی که مثل یهودی های زمان نازی ها گیر نازی ها افتاده ایم و فک مک برای مان باقی نمانده یک حمایتکی از ماها بکن که دل مان نشکند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy