Tuesday, May 30, 2023

صفحه نخست » وقتی خبرگزاری «تسنیم»، آب طهارت روی دست های خون آلود طالبان می ریزد!؛ ف. م. سخن

916256984e810cd0237e6711e9f668498acc4df0.pngالبته در جمهوری نکبت اسلامی چیزی که ارزش ندارد جان جوانان ایرانی ست. وقتی بچه های ما را سگ های هار سدعلی در خیابان های کشورمان به گلوله می بندند، و به این گلوله بستن افتخار هم می کنند، گیرم چند تا از این بچه ها در خط مرزی افغانستان بی رحمانه کشته شوند! آیا سدعلی کک اش خواهد گزید؟

فیلمی منتشر شده از تیر خلاص زدن کفتارهای طالبان به بچه های بر خاک و خون افتاده ی ایرانی. این فیلم را در یوتوب نمی توانم بگذارم چون احتمالا یوتوب به خاطر وحشتناک بودن آن آن را حذف خواهد کرد. ولی کسانی که حساس نیستند و ناراحتی قلبی ندارند می توانند این فیلم را در شبکه های مجازی بیابند و ببینند.

موضوع جالب اینجاست که خبرگزاری نکبت تسنیم، در توجیه و تفسیرِ این فیلم بر آمده و ادعا می کند که این فیلم قدیمی ست و مربوط به درگیری های «خانوادگی» با طالبان نیست و در جای دیگر اتفاق افتاده است.

IMG_2909.jpeg

این خبرگزاری نفرینی دیگر نمی گوید که این فیلم مربوط به کدام حادثه است و چه کسانی در چه زمانی بچه های ما را این گونه به قتل رسانده اند؟

ابتدا رییسی بعد سدعلی، با هارت و پورت های تو خالی شان کفتارهای طالبان را که منتظر دریدن ایران هستند از بند رها کردند حالا که در مقابل آن ها با عرض معذرت زاییده اند، کشتار آن ها را رفع و رجوع می کنند.

IMG_2905.jpeg

آقایانِ موشک هایپرسونیک و بالستیک ساز!

لطفا برد موشک های تان را از چند هزار کیلومتر به چند صد متر تقلیل دهید چون ظاهرا مرزهایی که قرار بود در اثر حضور در سوریه امن باشد، جولانگاه ایران خواران آدم خوار شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy