Saturday, Jun 24, 2023

صفحه نخست » اگر شورش پریگوژین علیه ارباب یک تاکتیک جنگی نباشد، آغاز پایان پوتین را رقم میزند

Aliakbar_Omidmehr.jpgاگر شورش پریگوژین علیه ارباب یک تاکتیک جنگی نباشد.آغاز پایان پوتین را رقم میزند.

رهبر واگنر مدعی است.پس از اشغال مقر عملیات نظامی روسیه در روستوف ، با بیست و پنج هزار جنگجو در حال پیشروی به مسکو است.منطقه ای که نیروهای واگنر، باید هزار و صد کیلومتر را طی کنند تا به مسکو برسند.در جنگ جهانی دوم، مارشال رومل آلمانی نیز، علیه نیروهای متفقین در شمال آفریقا، از چنین تاکتیک هائی استفاده و در نبرد صحرا ،که در بیابانهای لیبی و مصر انجام گرفت.پیروزی هائی بدست آورده و به روباه صحرا ملقب گردید.
آیا پوتین هم به کمک فرمانده واگنر، در حال دام گستری علیه اوکراین است.تا در غیاب واگنر و ارتش پوتین ، با تمام قوا به مناطقی که در جنوب شرقی اوکراین، توسط نیروهای پوتین اشغال گردیده ،با هدف باز پس گیری این مناطق، حمله نموده و در دام نیروهای مزبور بیافتد؟ بنظر می رسد ،هم رهبری اوکراین و هم اروپایی ها و آمریکائی ها، درین مورد با قید احتیاط رفتار نموده ،منتظر وقایع پیش رو هستند.اما رژیم تهران شورش مزبور را، کلان پروژه نیروهای غربی ،علیه پوتین نام برده است.
اگر اقدام واگنر تاکتیکی نباشد .خواه در مسیر رسیدن به مسکو ،مورد حملات زمینی و هوائی ارتش روسیه قرار گرفته و از بین برود. یا مسکو را، بکمک نیروهای ناراضی از عملکردهای پوتین فتح نماید.در هر دو حال ، قدرت و یکه تازی های بیرحمانه پوتین به پایان میرسد.علت ترس و وحشت رژیم تهران نیز از همین است. چون خامنه ای متحد پوتین در جنگ و کشتار سوریه و اوکراین بوده و در مقابل ،پوتین در سرکوب قیام ملت ایران و نیز روی کار آوردن مجتبی خامنه ای به عنوان ولی فقیه سوم، پس از مرگ وی، با گرفتن امتیازات ترکمانچایی، در دریای کاسپین و... تعهداتی بوی داده است.که همه آنها با شکست پوتین نقش بر آب میگردد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy