Saturday, Aug 5, 2023

صفحه نخست » بحث شیرین لواط و بحث کمتر شیرین میدان گازی آرش و غیره....؛ ف. م. سخن

cc734334ab9990d122e3f3089300558209e287f7.jpegالبته تردیدی نیست که فیلم های بزن بزن و ساز و آواز دار و در یک کلمه پر از «سکس و خشونت»، گیشه ی بهتری از فیلم های سنگین رنگین و با محتوا ولی کسل کننده دارد و ما مردم هم بیشتر به اولی ارادت داریم تا دومی لذا در سینمای جمهوری اسلامی، دیدن فیلم های پر هیجان لواط و سکس فلان آخوند با فلان زن شوهر دار و تجاوز و اینجور چیزها پر مشتری تر از موضوعات خسته کننده ای مانند ادعای گردن کلفتانه ی عربستان و کویت نسبت به میدان گازی آرش، و یا آلودگی آب دریای خزر به خاطر کثافتکاری روس ها در رودخانه ی ولگا، یا چه می دانم....

...موضوع زلزله نیامدن در تهران طی چند هزار سال گذشته که از زبان جناب شهردارِ با سواد تهران حضرت زاکانی بیان شد و صدای زلزله شناس های بیسواد دانشگاهی را در آورد که اتفاقا زلزله ی تهران نزدیک است و کشتارش حداقل چند میلیون خواهد بود خواهد بود اما بد نیست ما تماشاچیان محترم، که اراده ای در روند فیلم ها نداریم، و فقط می توانیم یک پاکت تخمه آفتابگردان دست مان بگیریم و موقع تماشای فیلم، چرت و چرت تخمه بشکنیم، گهگاه که از سینما دیانا بیرون می آییم یک سر تا سینما کاپری هم برویم و یک درمیان،،، فیلم ساز و ضربی و فیلم سنگین نگاه کنیم بالاخره آدم خر هم که می شود، خوب است نشان دهد که چشم و گوش بسته خر نشده، و همه ی جوانب را دیده بعد خر شده و مثلا ذخایر زیرزمینی گاز ش را هدیه داده به عرب ها، یا ذخایر دریایی اش را تقدیم کرده به چینی ها و روس ها و همینجوری نبوده که پای فیلم لواط و تجاوز، همچین میخ شود که حواس اش به این چیزها نباشد و بعدا ببیند حکومت نکبت روی سر ش دو تا گوش نصب کرده به چه درازی.

ببخشید مصدع فیلم دیدن تان شدم. راستی یک خبر دیگر هم الان منتشر شد که یک امام جمعه دست به عمل هیجان انگیز لواط زده و اون یاروئه، اسم اش چی بود.... آهان... اکبر طبری سوپر میلیاردر هم برگشته زندان تا ۱۲ سال دیگر یک ضرب آن جا بماند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy