Tuesday, Aug 8, 2023

صفحه نخست » علل اصلی بازگشت نیروهای آمریکائی به خلیح فارس؛ آیا هدف حمله به ایران است؟ علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpg

خروج نیروهای آمریکائی زمینه را برای تاخت و تاز چین و روسیه و شرارت‌ها و باج گیری‌های رژیم اسلامی فراهم ساخته و اعراب منطقه مجبور شدند پای روسیه و چین را جهت نفوذ در خاورمیانه باز کرده و امتیازاتی بخصوص به چین بدهند‌ که تاکنون سابقه نداشته و برای اولین بار در این منطقه رخ می‌داد.

آوردن نیروهای جدید آمریکائی به منطقه نیم نگاهی نیز به اسرائیل دارد و اعراب بخصوص عربستان با توجه به وضع فلسطین، موافق دادن امتیاز به اسرائیل نیستند. قبلا تصور می‌شد حفاظت از منطقه در غیاب آمریکا در بست بعهده اسرائیل گذاشته خواهد شد و انعقاد پیمان ابراهیم با اعراب منهای عربستان در همین راستا بود‌. اما نزدیکی بیش از حد عربستان به چین این تصور را بوجود آورد ‌که عربستان هرگز به پیمان مزبور نخواهد پیوست.

با حضور مجدد نیروهای آمریکائی به بهانه حفاظت از صدور نفت به غرب، اسرائیل را بعنوان تنها بازیگر منطقه در مقابله با شرارت‌ها گروگان گیری‌ها و راهزنی دریایی رژیم تهران و حملات موشکی و پهپادی به تاسیسات نفتی عربستان، پایین آورد و بار دیگر حرف اول و آخر در خلیج فارس را زدن به عهده آمریکا گذاشته شد.

اکنون اسرائیل مجبور است برای پیوستن عربستان به پیمان ابراهیم امتیازاتی در فلسطین، به اعراب بدهد. که تحقق این امر موجب پذیرش پیمان ابراهیم از سوی عربستان خواهد بود.

از این پس رژیم جرات نخواهد کرد‌‌ که به شرارت‌های قبلی ادامه دهد. ‌در صورت انجام این کار آمریکا می‌تواند با موشک‌های نقطه زن تاسیسات مهم و حیاتی رژیم را منهدم نماید. که در این صورت نیازی به ورود سربازان آمریکایی به خاک ایران نخواهد بود. کافی است تاسیسات حیاتی رژیم بخصوص مراکز اتمی تا بیت فاسد رهبری را منهدم نماید. بدون اینکه آسیبی به مردم ایران و تاسیسات شهری و و غیره وارد کند.

اگر سپاه پای خود را از گلیم خود بیرون و تهدیداتی علیه نیروهای آمریکایی بعلت کم بودن این نیروها وارد کند آمریکا می‌تواند از جنگنده‌های پیشرفته آمریکائی مستقر در مخازن نیروی هوایی اسرائیل استفاده و شرارت‌های سپاه را، خنثی و بالعکس با شرکت این جنگنده‌ها در مقابله با رژیم بخصوص در راستای حفاظت از منابع نفتی منطقه، یک بار و برای همیشه تکلیف خود و منطقه و جهان را با رژیم اسلامی روشن نماید.

علی اکبر امیدمهر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy