Saturday, Aug 12, 2023

صفحه نخست » آرزوی شهدا تحقق دولت کریمه بود نه دولت جمیله

jamileh.jpgهیچ خانواده‌ای به اندازه‌ خانواده‌ شهدا مخالف سرسخت این روزهای تار نظام نیستند

حسین قدیانی

آقای رئیس اقلیت جمهور! شما همانی نیستی که قبل از انتخابات تتلو را به حضور گرمت پذیرفتی تا خانم‌های شل‌حجاب که چه عرض کنم؛ دخترهای رسماً برهنه‌ی تتلیتی را هم جذب خودت کنی؟ چه شده حالا که خرتان از پل گذشته، با این لحن عاری از منطق بنا دارید بساط کشف حجاب را جمع کنید؟ و گیرم بنا به هر دلیل دوست دارید یک قرائت طالبانی از اسلام ارائه بدهید. به شما اکیداً تذکر می‌دهم که هنگام نمایش این طالبانیسم تخیلی، از پدرزن دگم و متحجرتان مایه بگذارید، نه خانواده‌ی شهدا. بس کنید این سوءاستفاده را؛ بس کنید. هیهات! خانواده‌ی شهدا فقط خانواده‌ی دامادتان نیستند و فقط این چند خانواده‌ی از ما به‌تران نیستند.

به خون پاک شهدای مدافع وطن قسم می‌خورم که از قضا مهم‌ترین خواست اکثریت خانواده‌ی شهدا این است که سران جمهوری اسلامی بابت این همه فقر و فساد و تبعیض و نیز این همه زر و زور و تزویر بساط خودشان را جمع کنند و شر خودشان را از سر این کشور کم کنند.

یک نظرسنجی حرفه‌ای مؤید این ادعای من خواهد بود که اتفاقاً هیچ خانواده‌ای اندازه‌ی خانواده‌ی شهدا مخالف سرسخت این روزهای تار و تیره‌ی نظام نیستند. قدر مسلم همین که فکر می‌کنید با مسائل اجتماعی می‌توان این‌جور هم‌راه با تحکم برخورد کرد، خود به قدر کافی ثابت می‌کند که شما در دین من‌درآوردی پدرخانم‌تان هستید، نه دین و آئین شهدای این سرزمین. راستی! آن روز که با تتلو نرد عشق می‌باختید، چرا یاد خانواده‌ی شهدا نبودید؟ یعنی حتی در سوءاستفاده‌تان از خانواده‌ی شهدای هم صادق نیستید و حتی این‌جا هم به بی‌عدالتی دچارید.


الحق که باید نوشت: بدا به حال شما با این همه ناراستی و خوشا به حال من که نمی‌گذارم خون پاک پدرم خرج این همه اکاذیب شود. به قرآن که بزرگ‌ترین دشمن خط و ربط بابااکبر و بابااکبرها خود شمایید.‌‌‌ کجا شهدا این همه بد بودند که شما بدید؟ کجا شهدا این همه ناکارآمد بودند که شما ناکارآمدید؟ کجا شهدا این همه برای خدا و خلق خدا بی‌سود بودند که شما بی‌سودید؟ کجا شهدا این همه بی‌سواد بودند که شما بی‌سوادید؟

آرزوی شهدا تحقق دولت کریمه بود. مع‌الاسف در دولت جمیله از شنبه تا پنج‌شنبه باید داماد را تحمل کنیم و جمعه هم که روز تحمل خطبه‌های خالی از خرد پدرزن است! آقای رئیس اقلیت جمهور! عاقبت من شوم خواهد شد اگر در امتداد راه مردم‌مدار پدرم، از شما و امثال شما با صراحت اعلام برائت نکنم و اگر این همه تضاد و تناقض شما و امثال شما را عیان نکنم. نه! شهدا نرفتند که جمهوری اسلامی جهنم کند دنیای جمهور را...



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy