Tuesday, Aug 15, 2023

صفحه نخست » واکنش فرید مدرسی به افشای فیلمها و تصاویرش توسط رادیو گیلان

انصاف نیوز: فرید مدرسی در کلاب هاوس از رونمایی از آمدنیوز۲ سخن گفت

به‌گزارش انصاف نیوز در ساعات اخیر یک‌ کانال تلگرامی که رویکردی مشابه «افشاگری‌های» آمدنیوز دارد با انتشار تصاویری ادعاهایی را علیه آقای مدرسی مطرح کرد.

فرید مدرسی، فعال رسانه‌ای، با انتشار تصویر بالا در صفحه‌ی توییتر خود خبر داد که در کلاب هاوس درباره‌ی این موارد صحبت‌هایی خواهد داشت.

فرید مدرسی ماهر (زاده ۲۵ آذر ۱۳۵۹ در قم) روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب و فعال دانشجویی سابق ایرانی است که در سال‌های اخیر با مطبوعات بسیاری همکاری کرده‌است. وی با چهره‌های روحانیون شیعی ارتباط گسترده‌ای دارد.

فرید مدرسی از شاگردان محمد قوچانی در سال‌های اخیر با روزنامه‌ها و نشریات مختلفی همکاری کرده‌است. او با روزنامه شرق، اعتماد، هم‌میهن و اعتماد ملی و نیز هفته‌نامه‌های شهروند امروز و ایران دخت و مهرنامه همکاری کرده و همچنین مدیر اجرایی ماهنامه اندیشه پویا بوده‌است.

modaresi.jpgمدرسی تحولات روحانیت را از نزدیک تعقیب می کند در این مدت با روحانیون سرشناس شیعی ایران، عراق و لبنان گفتگو کرده‌است. مدرسی پیش از انتصاب سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه این خبر را در توییتر اعلام کرد.

مدرسی از روزنامه نگاران فعال در رسانه‌های اجتماعی است. صداوسیما در سال ۱۳۹۹ با شکایت از مدرسی به خاطر توییت انتقادیش او را به دادگاه احضار کرد. در مهر ۱۳۹۹ مدرسی، شیرین عبادی را به خاطر حمایت از کمپین تحریم ورزش ایران در توییتی به نداشتن «مهر مادری و مهر همسری» متهم کرد.مدرسی در فروردین ۱۴۰۰، گرداننده گفتگویی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در کلابهاوس بود.

مدرسی پس از این گفتگو اعلام کرد توافق شده بود از میان روزنامه نگاران رسانه های فارسی خارج از ایران کسی سوال نپرسد. مدرسی پیشتر میزبان یک گفتگوی زنده با ظریف در اینستاگرام بود که اولین گفتگو در نوع خود با یک مقام عالی جمهوری اسلامی ایران بود. اکنون مدرسی مدیر مرکز تحقیق و توسعه شهر کتاب است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy