Tuesday, Aug 15, 2023

صفحه نخست » سپاه یکی از مزدوران خود با سابقه ۲۵ قتل حکومتی را به همراه سه عضو خانواده‌اش کشت

sepah.jpgاعتراف پیمانکار اطلاعات در منوجان: دستکم ۲۵ نفر را با دستور ارگانهای نظامی و امنیتی کُشته‌ام

علی جوانمردی - دادعلی غلامی یکی از افراد بومی مزدور و پیمانکار وزارت تروریستی اطلاعات در منطقه منوجان جنوب استان کرمان، به کُشتن دستکم ۲۵ نفر از افراد تحت تعقیب حکومت طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳ اعتراف کرد.

‏بر اساس گزارش حال وش، وی از سوی دستگاه‌های امنیتی و نظامی ماموریت داشته مناطق روبار، قلعه گنج و منوجان را ناامن نموده و افراد مورد نظر حکومت را در قبال پول ترور کند.



‏دادعلی غلامی بعد از سالها که به گفته خودش ۲۵ نفر را با درخواست دستگاه‌های امنیتی و نظامی کشته است زمانی که وزارت تروریستی اطلاعات از وی می خواهد که بستگان خودش را ترور کند از این اقدام سر باز می‌زند.

بر اساس این گزارش، این مزدور صبح روز یک‌شنبه بیست و دوم مرداد ماه، در کوهای اطراف منوجان توسط نیروهای نظامی به همراه فرزند و دو خواهرزاده خود کشته شده است.

‏به گفته منابع مطلع، پس از انتشار ویدئوی دادعلی که در آن درباره چگونگی قتل دستکم ۲۵ تن به دستور وزارت تروریستی اطلاعات اعتراف می‌کند وی به همراه سه تن از بستگانش توسط خود دستگاه‌های نظامی و امنیتی کشته شده است.

‏قابل ذکر است پیش از این نیز دستگاه‌های امنیتی و نظامی برای ترور مخالفان خود در مناطق مختلف از جمله سیستان و بلوچستان و حتی خارج از مرزها از افراد بزهکار و با سابقه شرارت استفاده کرده‌‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy