Wednesday, Aug 16, 2023

صفحه نخست » شگفتانه بزرگ امیرعلی حاجی‌زاده در اسرائیل به وقوع پیوست؟

israel.jpgکیهان لندن - انفجار در یک منطقه صنعتی در شمال تل‌آویو که بامداد سه‌شنبه ۲۴ امرداد رخ داد تعدادی زخمی برجای گذاشت. منابع اسرائیلی وقوع یک انفجار در تأسیسات شهرک صنعتی منطقه «رمات هشارون» را تأیید کرده‌اند اما هنوز جزئیات این حادثه مشخص نیست.

روزنامه «تایمز اسرائیل» گزارش داد در این انفجار سه نفر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

یکی از ساکنان رمات هشارون که انفجار را دیده، به «وای نت» گفت که او و چند نفر دیگر در حال سوار شدن بر دوچرخه‌های خود بودند که ناگهان نور انفجار را دیدند. وی گفته «واقعاً آسمان مثل نور روز روشن شد. قارچ بزرگی از دود را بالای منطقه دیدیم. یکی از دوستان فکر می‌کرد که ما را بمباران کردند.»

در شبکه‌های اجتماعی یک ویدئوی کوتاه از انفجار در تل‌آویو منتشر شده که از داخل یک اتومبیل در حال حرکت در یک بزرگراه ضبط شده است. در این ویدئو نیز دیده می‌شود که انفجار بسیار سنگین بوده است.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

از اهالی آن مناطق خواسته شده به دلیل احتمال انتشار گاز و مواد خطرناک، درها و پنجره‌های منازل خود را کاملاً مسدود کنند. البته روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشته است که «وجود و انتشار مواد خطرناک در محل انفجار منتفی شده و همچنین مقامات اسرائیلی خرابکارانه بودن این انفجار را رد کرده‌اند.»

برخی منابع نزدیک به جمهوری اسلامی مدعی هستند که این انفجار در یک کارخانه تولیدات نظامی صورت گرفته است.

تصاویر و ویدئوهایی از وضعیت تل‌آویو بعد از انفجار منتشر شده که نشان می‌دهد تعداد زیادی آمبولانس و تیم‌های امدادی به محل اعزام شده‌اند.

پایگاه خبری «کان» گزارش داد تیم‌هایی از کارشناسان مواد منفجره برای خنثی‌سازی مواد منفجره احتمالی در محل وقوع حادثه اعزام شدند.

دو روز پیش از این انفجار اکانت‌های خبری غیررسمی که اخبار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه‌های نیابتی رژیم ایران را پوشش می‌دهند و همچنین شماری از هواداران «محور مقاومت» در یک توییت مشترک که منبع اصلی آن مشخص نبود به نقل از امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نوشتند که «سه‌شنبه خورشید در یک روز عادی طلوع نخواهد کرد... ‏سه‌شنبه شگفتانه بزرگی داریم، نه از جنس موشکی و پهپادی. بلکه ضلع پنجم و گوشه‌ای از قدرت سرّی جمهوری اسلامی را خواهید دید.»

اسماعیل قاآنی که اواسط امرداد تصویری از وی در حال بازدید از مناطق مرزی سوریه و اسرائیل منتشر شد گفته بود «تا ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی به حمایت از مقاومت ادامه می‌دهیم.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy