Saturday, Aug 19, 2023

صفحه نخست » رادیو گیلان: رابطه یکی از مدیران صداوسیمای زیر نظر رهبری، با یک زن شوهردار +۱۸

gilan.jpgرادیو گیلان نوشت:

جناب آقای پیمان جبلی
رییس سازمان صداوسیمای میلی رژیم!
ظاهراً اخطار ما را جدی نگرفتی!

ما به تو و معاونت پشتیبانی و مدیرکل رفاهی سازمان صداوسیما هشدار داده بودیم که چنانچه یکبار دیگر از حاج محمد مسعودیان فر (مدیرکل مجتمع رفاهی و آموزشی صداوسیمای خامنه ای در زیباکنار گیلان) پس از آن آبروریزی بزرگ ، بخواهید مجدداً بعنوان مدیر ستادی در صداوسیما بکارگیری نمایید... فیلم سکس این *** را در اطاق مدیریتش با یکی از کارمندان زن که متاهل بوده را پخش خواهیم نمود.

شنیده ایم در جلسه معاونین، به مدیرانت گفته ای رادیوگیلان بلوف زده و اخبار منتشره در فضای مجازی کذب است.

پس بنشین و نظاره کن که یکی از مدیران کل صداوسیمای زیر نظر رهبری، چگونه به یک زن شوهردار تجاوز میکند، آنهم در محل کارش که بقول همکارانش، همیشه جانمازش در اتاق محل کارش روی زمین پهن بوده و نامبرده همیشه دائم الوضو بودند

***

قسمت قسمت دوم فیلم در کانال تلگرام رادیو گیلان، هشدار حاوی صحنه‌های غیراخلاقی است +۱۸

***

کیهان لندن - کانال تلگرامی «رادیو گیلان» که در هفته‌های اخیر ویدئوهایی از فساد جنسی و تریاک‌کشی شماری از مدیران حزب‌اللهی‌ نظام و دو آخوند باجناق را منتشر کرده، در یک افشاگری جدید ویدئویی از رابطه جنسی حاج محمد مسعودیان‌فر مدیرکل مجتمع آموزشی و رفاهی صداوسیمای جمهوری اسلامی در شهرستان زیباکنار با یکی از کارمندان محجبه‌ی این اداره منتشر کرده است.

گفته می‌شود آنها هر دو متأهل و دارای فرزند هستند. در توییتر برخی کاربران در واکنش به این ویدئو به کنایه نوشته‌اند «این فیلم نشان می‌دهد حجاب تا چه اندازه مصونیت می‌آورد!» شماری نیز نوشته‌اند «حججی رفت که حجاب نرود!»

بر اساس این گزارش، هر دو فرد عضو پایگاه بسیج منطقه هستند. همکاران مسعودیان‌فر می‌گویند او بدون وضو در جلسات شرکت نمی‌کرد و بیشتر طول هفته روزه داشت.

ادمین کانال تلگرامی «رادیو گیلان» که می‌گوید در آلمان ساکن است خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی نوشته «ظاهراً اخطار ما را جدّی نگرفتی!»

در متن پیام ادمین این کانال به جبلی آمده «شنیده‌ایم در جلسه معاونین، به مدیرانت گفته‌ای رادیو گیلان بلوف زده و اخبار منتشره در فضای مجازی کذب است. پس بنشین و نظاره کن که یکی از مدیران کل صداوسیمای زیر نظر رهبری، چگونه به یک زن شوهردار تجاوز می‌کند، آنهم در محل کارش که به قول همکارانش، همیشه جانمازش در اتاق محل کارش روی زمین پهن بوده و نامبرده همیشه دائم‌الوضو بودند.»

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

دو هفته پیش از این نیز ویدئوهایی منصوب به مسعودیان‌فر منتشر شد که نشان می‌داد وی با سایر عوامل دفتر خود از جمله منشی آن اداره در محل کار روابط جنسی دارد. مقامات جمهوری اسلامی هنوز واکنشی به انتشار این فیلم نشان نداده‌اند.

عده‌ای می‌گویند انتشار ویدئوها و گزارش‌های مربوط به فساد مقامات نظام، جدال بر سر موقعیت و صندلی است اما برخی آن را پیامد ریزش‌های درون نظام به ویژه دستگاه‌های امنیتی می‌دانند که به اختلاف و شکاف داخل رژیم دامن می‌زند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy