Tuesday, Aug 22, 2023

صفحه نخست » سپیده قلیان از «طرف مردم» به صورت آمنه‌سادات ذبیح‌پور تف کرد

saadat.jpgایران وایر - مهدی قلیان، برادر سپیده قلیان، روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد از برگزاری دادگاه خواهرش خبر داده و گفته سپیده قلیان در این دادگاه «از طرف مردم» به صورت آمنه‌سادات ذبیح‌پور، خبرنگار صدا و سیما «تف» کرده است.

به گفته برادر سپیده قلیان، دادگاه امروز برای رسیدگی به مجدد به شکایت آمنه‌سادات ذبیح‌پور از سپیده در شعبه ۱۲۰۷ کیفری دو مجتمع قضایی کچویی برگزار شده است.

مهدی قلیان درباره روند دادگاه نوشته این جلسه قرار بود به صورت علنی برگزار شود، اما سپیده حجاب اجباری در دادگاه را نپذیرفته، و دادگاه به صورت غیر علنی برگزار شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در این جلسه، آمنه سادات ذبیح‌پور هم حاضر بوده و به گفته مهدی قلیان از همان بدو ورود به جلسه دادگاه، اتهاماتی از قبیل «جاسوسی» و «اغتشاش‌گری» را علیه سپیده قلیان مطرح کرده است.

مهدی قلیان ادامه داده که سپیده قلیان در این دادگاه از خبرنگاران همچون «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» یاد کرد که خانم ذبیح‌پور آن‌ها را نیز جاسوس اسرائیل و آمریکا خواند.

آمنه سادات ذبیح‌پور در دادگاه امروز بارها به حضور بدون روسری سپیده قلیان در دادگاه اعتراض کرده که قاضی دادگاه در پاسخ اعلام کرد به دلیل حضور بدون حجاب در دادگاه، برای بار دوم برای سپیده قرار مجرمیت صادر می‌کند.

آمنه‌سادات ذبیح‌پور در این دادگاه مدعی شد که مردم او را دوست دارند و او حرف مردم را می‌زند. سپیده هم در پایان دادگاه «از طرف مردم»، در صورت وی تف کرده است.

موضوع شکایت آمنه سادات ذبیح پور از سپیده قلیان، اظهارات این زندانی سیاسی درباره حضور خبرنگار برنامه ۲۰:۳۰ صدا و سیما در جلسات بازجویی است.

سپیده قلیان از سال ۹۷ در زندان بود و ۲۵ اسفند پارسال با پایان دوران محکومیتش آزاد شد، اما بعد از انتشار ویدیویی از لحظاتی پس از آزادی او در مقابل زندان اوین که بر ضد رهبر جمهور اسلامی شعار می‌داد، در مسیر بازگشت به خانه بازداشت و چندی بعد به دو سال زندان دیگر محکوم شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy