Tuesday, Aug 29, 2023

صفحه نخست » تکرار حادثه مشهد در تهران ؛ آزار جنسی توسط مربی فوتبال

28-10.jpgایران اینترنشنال - روزنامه اعتماد در گزارشی از برگزاری جلسه دادرسی یک مربی فوتبال در دادگاه کیفری استان تهران به اتهام آزار و اذیت جنسی ۹ پسر نوجوان خبر داده است. او این نوجوانان را به بهانه‌های مختلف به خانه‌اش می‌کشاند و آزار می‌داد. این مربی مرد ۴۰ ساله، از این صحنه‌ها فیلم هم گرفته است.

در گزارش اعتماد آمده اولین شکایت از این فرد که مدتی در استان‌های شمالی ایران متواری بوده مربوط به یک‌سال قبل است. جایی که پدر یکی از بازیکنان پس از تغییر رفتار محسوس فرزندش در نهایت متوجه شده در مدرسه فوتبال به پسرش تعرض شده است: «بعد از کلی کلنجار رفتن با پسرم متوجه شدم در مدرسه فوتبال به او تعرض شده و از بچه‌ها فیلم گرفته شده است.»

«با شکایت این مرد تحقیقات ماموران آغاز شد و وقتی برای بازداشت مربی فوتبال اقدام کردند، متوجه شدند او فرار کرده است؛ اما پلیس پی برد که این مرد قربانیان دیگری هم دارد. هشت پدر دیگر شکایت‌های مشابهی از همان مدرسه فوتبال مطرح کردند و خواستار رسیدگی شدند.»

«مدتی بعد ماموران رد مرد کودک‌آزار را در یکی از شهرهای شمالی کشور زدند و او را در مخفیگاهش بازداشت کردند. پسران نوجوان همگی مربی فوتبال را شناسایی کردند و گفتند او آنها را وادار می‌کرد کارهای غیراخلاقی بکنند و فیلم تهیه می‌کرد.»

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

در ادامه گزارش اعتماد آمده متهم پس از مواجه با شکات، ابتدا ادعای آنها را رد کرده بود اما پس از انتشار بخشی از فیلم‌ها، اتهام خود را پذیرفته است. همچنین قضات در پایان جلسه ادامه تحقیق را منوط به حضور دیگر شکات در جلسه آینده کردند.


پیشتر هم در شهر مشهد گزارش‌هایی از آزار جنسی یک مربی فوتبال به ۱۵ نوجوان فوتبالیست منتشر شده بود.

آزار جنسی به ۱۵ فوتبالیست نوجوان در یک مدرسه فوتبال در مشهد یکی از جنجالی‌ترین خبرهای فوتبال ایران در یک سال گذشته بوده است. مسوولان در رده‌های مختلف تلاش کرده بودند این پرونده را مسکوت بگذارند و مشمول مرور زمان کنند. مسئولان استانی خبر را تکذیب و اتهام را رد کردند. اما در نهایت یک مربی متخلف در پرونده مدرسه فوتبال مشهد بازداشت، برای یکی از مسوولان اداره ورزش مشهد قرار تامین صادر و دو خبرنگار هم از فعالیت رسانه‌ای منع شدند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy