Friday, Sep 1, 2023

صفحه نخست » وداع تلخ بیژن مرتضوی با همسرش قبل از خاکسپاری

گریه‌های تلخ بیژن مرتضوی برای فوت همسرش

***

tasliat.jpgصدای آمریکا - ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی نوازنده ویولن و خواننده ایرانی روز پنج‌شنبه نهم شهریور چند روز پس از جراحی مغز در بیمارستانی در ترکیه درگذشت.

به گزارش خبرنگار صدای آمریکا، بیژن مرتضوی در روزهای اخیر در اینستاگرام خود با اعلام حادثه پیش آمده برای همسرش، از مخاطبانش تقاضا کرده بود برای بهبود او دعا کنند. ستاره سعیدی، همسر و مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی درگذشت.

خانم سعیدی متولد ۱۳۶۲ بود و پیشتر گفته شده بود که متولد آمریکا بوده و در رشته مدیریت کارشناسی ارشد دارد. او که در حوزه فیلمبرداری فعال بود در سال ۱۳۹۵ با بیژن مرتضوی ازدواج کرد و در سالهای اخیر مدیر برنامه‌های او بود. آقای مرتضوی در سالهای اخیر پرکار تر از قبل شده بود و حتی آنها در سفر ترکیه بودند که خانم سعیدی برای درمان جراحی شد.

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی درگذشت

جزئیات زیاد از بیماری او منتشر نشده است.

آقای مرتضوی چهار روز پیش در یک پیام ویدئویی گفت که ده روز پیش همسرش ستاره تحت عمل جراحی قرار گرفت و قرار بود پنج روز تحت بیهوشی بعد از عمل باشد اما بعد از آن به هوش نیامد. او ابراز امیدواری کرده بود حال همسرش تا کنسرت اتریش خوب شود که روز تولد اوست.

مرگ همسر جوان آقای مرتضوی با واکنش بسیاری از هنرمندان روبرو شد. معین خواننده سرشناس در پس اینستاگرامی خود نوشت: هیچ کلمه ای برای تسلیت پیدا نمیکنم. تحمل این مصیبت برای همه ماهایی که او را میشناختیم سخت و دردناک است و میدانم که داغی که بر دل تو نشسته تحمل نمیشود.

امید دیگر خواننده ایرانی که سابقه همکاری با بیژن مرتضوی را دارد نیز در اینستاگرام خود عکسی از ستاره سعیدی و آقای مرتضوی را منتشر کرد و نوشت: خبر ناگوار و ناگهانی از دست دادن همسر عزیزتان ستاره سعیدی من و خوانواده ام را در غم و اندوه سنگینی فرو برد و هنوز باور کردن ان برای ما بسیار سخت هست. امیدوارم که بتونی آرامش خودت رو با خاطراتی قشنگی که برایت به جای گذاشت بدست بیاوری. ما را هم در غم خود شریک بدان.

خانم سعیدی در یکسال اخیر و همزمان با اعتراضات ایران، فعال بود و حتی یکبار روی سن اجرای همسرش، موهای خود را به اعتراض کوتاه کرد. یکسال پیش او نوشت: بماند به یادگار برای شما نازنینی که می خوانید. از قضاوت های بدون شناختی که نیت معصوم و صادقم را نشانه گرفت در روز تولدم. زمانیکه که از خالق ملودی های بی تکرار اجازه گرفتم تا از تقدس صحنهٔ او، به عنوان همسر یک هنرمندی که صدای بین المللی دارد ، استفاده کنم تا شاید از آن طریق در روز تولدم صدای مهسا و مهساها شوم. حتی برای یک نفر و این مسئولیتی بود بر قلب من



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy