Saturday, Sep 2, 2023

صفحه نخست » آدم کوفت بخورد بهتر از این ناهار است! پیرامون ناهار خوردن در حضور خانم یاسمین پهلوی به قیمت ۴۵۰ دلار!؛ ف. م. سخن

b46d69bb9c1bf4f097b70c6004cc768a75d72557.pngخیلی سعی کردم موضوع را برای خودم توجیه کنم.
اعلامیه را بالا و پایین کردم، تاریخ را کم و زیاد کردم، گفتم همزمانی اتفاقی ست، اشتباه شده، مگر می شود به عنوان یک اهل سیاست این قدر بی فکر بود، هر جور تلاشی کردم تا موضوع را یک جور ماستمالی کنم دیدم نمی شود.

بعد گفتم سکوت کنم. چیزی نگویم. شتر دیدی ندیدی بگویم. بابا الان وقت مبارزه است و به قول خیلی ها موقع مبارزه، انتقاد -حتی درست و اصولی- از «مبارزان» جلوی چشم دیگران صحیح نیست.

باز دیدم نمی شود. من مسوول ام ابتدا در مقابل وجدان خودم بعد در مقابل دیگران. اگر سکوت کنم چجوری به وجدان خودم جواب بدهم؟

لابد می پرسید: اصلا موضوع چیست و داری واسه خودت چی بیانات ایراد می کنی؟

هیچی! جمعیتی به نام کنفرانس زنان ایرانی امریکایی مراسم ناهاری برگزار کرده با حضور خانم یاسمین پهلوی و قیمت هایی برای حضور در این ناهار تعیین کرده از ۱۵۰ تا ۴۵۰ دلار که در قسمت ۴۵۰ دلاری شما را سر میز خانم یاسمین می نشانند.

IMG_5013.png

IMG_5014.png

IMG_5015.jpeg

اِشکال این کار چیست؟

هیچی! ده برابر این را هم می گرفتند هیچ اِشکالی نداشت. لابد می خواهند خرج «مبارزه» شان کنند. وقتی هم کسانی مثل خانم یاسمین پهلوی و خانم شالی زمردی در این مراسم حضور دارند خب لابد باید بهایی هم برای ناهار خوردن با آن ها پرداخت شود. البته جای مسیح علی نژاد خالی ست که او هم همیشه در صف اول دعوت شدگان به این کنفرانس زنان ایرانی امریکایی بوده است آن وقت می شد ۲۰ برابر این قیمت هم برای یک وعده ناهار و یک سخنرانی هیجان انگیز و حماسه آفرین پرداخت.

پس چه مرگ ام است؟

باز هیچی! این مراسم درست در سالگرد کشته شدن مهسا امینی برگزار خواهد شد با یک شعار کوبنده که به انگلیسی بالای دعوت نامه نوشته شده است.

همین؟

بله همین! اگر این ناهار اصلا ربطی به مهسا امینی نداشته باشد، مثل این است که آدم در سالگرد مرگ عزیزی، جشنی برگزار کند و ناهارخوران راه بیندازد.

حرف دیگری هم داری؟

نخیر ندارم. ببخشید فضولی کردم....

********************

وب سایت کنفرانس زنان ایرانی امریکایی:
https://www.pawcla.org/



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy