Wednesday, Sep 13, 2023

صفحه نخست » بالاخره ابراهیم رییسی اعتراف کرد

13-3.jpg ایندیپندنت فارسی - ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، دوشنبه، ۲۰ شهریور (۱۱ سپتامبر)، در جمع برخی از مدال‌آوران رشته‌های ورزشی و روسای فدراسیون‌ها، به نبود «یک ورزشگاه جامع که در شان قهرمانان ملی و ورزشکاران خارجی» باشد اعتراف کرد و خواستار ساخت چنین ورزشگاهی در تهران شد.

او درحالیکه از «هزینه‌بر بودن» احداث چنین ورزشگاهی در تهران سخن می‌گفت، اعلام کرد که موافق ساخت آن است، اما نگفت که بودجه و تکنولوژی لازم برای این کار را چگونه فراهم خواهد کرد.

ابراهیم رئيسی امروز با ادبیات خاص و زبان مبهم خود، مقابل قهرمانان ورزشی گفت: «ورزشگاه آبرومند، در شان و منزلت قهرمانان ملی، و اینکه بتواند میزبان مهمانان خارجی باشد، یک ورزشگاه در شان، در تهران شکل بگیرد. یک ورزشگاه کاملا جامع را کاملا موافقم. این را معتقدم که باید دنبال کرد، ولو اینکه هزینه داشته باشد، اما اینجا هزینه نیست، سرمایه‌گذاری است. من به‌نظرم اگر بتوانیم یک مجموعه ورزشی آبرومندی که در شان ورزش و قهرمانی ملت بزرگ ایران باشد، در تهران شکل بدهیم، این را حتما می‌شود دنبال کرد. من هم با این کار موافقم.»

این سخنان درحالی بیان شد که در ماه‌های اخیر و پس از فرسوده شدن بخشی از ورزشگاه صدهزار نفری آزادی به علت قدمت آن و فقدان توجه و رسیدگی درست در دهه‌های اخیر، شمار زیادی از شهروندان، خاصه ورزشکاران و خبرنگاران ورزشی در ایران، نظام جمهوری اسلامی را بابت اینکه در ۴۵ سال اخیر از ساخت یک مجموعه ورزشی چندمنظوره در حد مجموعه آزادی ناتوان بوده و اینک ماه‌‌ها است که تماشاگران نمی‌توانند به تماشای مسابقات فوتبال بروند، هدف انتقاد و تمسخر قرار دادند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy