Wednesday, Sep 13, 2023

صفحه نخست » تعرض هنگام تهیه گزارش زنده

14-2.jpgعبدی مدیا - پلیس اسپانیا از بازداشت یک مرد به اتهام تعرض به یک خبرنگار در حین اجرای زنده برنامه تلویزیونی خبر داده است. ایسا بالادو٬ خبرنگار اسپانیایی روز سه‌شنبه در حال ارائه گزارش بود که این مرد از جای خود بلند شده و ظاهرا باسن خانم بالادو را لمس کرد.

سپس خانم بالادو سعی کرد به اجرای خود ادامه دهد، اما مجری برنامه صحبت‌های او را قطع کرد و پرسید: عذر می‌خواهم که حرفت را قطع کردم ایسا. اما آيا آن مرد الان باسنت رو لمس کرد؟ خانم بالادو در پاسخ تایید کرد و مجری از او خواست تا دوربین را روی آن «مرد احمق» بگذارند.

خانم بالادو خطاب به این مرد گفت: آیا واقعا باید باسن من را لمس می‌کردی؟ من در حال انجام کارم هستم و دارم برنامه زنده اجرا می‌کنم. اما این مرد تعرض به خانم بالا را رد کرد.

یولاندا دیاز، وزیر کار اسپانیا نیز در واکنش به این حادثه گفت که این مرد نباید بدون مجازات باقی بماند. این اتفاق در بحبوحه جنجال تبعیض جنسی در اسپانیا اتفاق افتاد که با بوسه لوئیس روبیالس، رئیس سابق اتحادیه فوتبال اسپانیا، بر لبان جنی هرموسو، برنده جام جهانی شروع شد. این بوسه در فینال جام جهانی زنان منجر به انتقادات گسترده و در نهایت استعفا و احضار به دادگاه به اتهام تعرض جنسی شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy