Saturday, Sep 16, 2023

صفحه نخست » سه "دشمن ملت ایران" در مجلس نمایندگان آمریکا را بشناسیم

congressbanner.jpgخبرگزاری ایرانشهر - مجلس نمایندگان کنگره آمریکا در روز چهارشنبه 13 سپتامبر 2023 در یک اقدام تاریخی «قانون مهسا» را با اکثریت قاطع تصویب کرد. در این میان از ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان کنگره آمریکا، ۳ نفر علیه «ملت ایران» رأی دادند. ایرانیان آمریکا که دل در گرو ایران و ایرانیان دارند، باید تمام توان خود را به کار ببرند تا این افراد، که «دشمنان آمریکایی ملت ایران» می باشند، هرگز نتوانند به هیچ پست و مقام دولتی دست یابند.

از نکات مهم قاون مهسا، تحریم علی خامنه ای، ابراهیم رئیسی و مقامات بلندپایه رژیم جمهوری اسلامی است که در زیر پا گذاشتن حقوق بشر و سرکوب ملت ایران نقش اساسی داشته اند.

از ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان کنگره آمریکا، ۴۱۰ نماینده به نفع و ۳ نفر علیه «ملت ایران» رأی دادند. ( 22 نفر نماینده غایب یا رأی ممتنع دادند)
این سه نفر چه کسانی هستند؟ در این جا سوابق آنها را بررسی می کنیم.

خانم کوری بوش (Core Bush) آمریکایی-آفریقایی تبار از شهر سن لوییس ایالت میسوری، نماینده حزب دموکرات در کنگره آمریکا از ژانویه 2021 به همراه خانم ایلهان عمر (Ilhan Omar)، سومالی تبار از ایالت مینه سوتا، نماینده حزب دموکرات در کنگره آمریکا از ژانویه 2019.
این دو نماینده به اصطلاح به بخش پیشرو دموکرات (Progressive Democrat) تعلق دارند. آنها هوادار «زندگی سیاهان مهم است» و موافق با کم کردن بودجه پلیس و تحریم اسرائیل و جزو کسانی می باشند که ادعا می کنند «اسرائیل کشوری نژاد پرست است.»
این دو نماینده حزب دموکرات، علیه ملت ایران و جنبش «زن، زندگی، آزادی» موضع گرفته و به «قانون مهسا» در کنگره آمریکا رأی منفی داده اند.
سومین نماینده که رأی منفی به قانون مهسا داده است، توماس مسی (Thomas Massie) از ایالت کنتاکی، نماینده حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا از ژانویه 2013 و تنها عضو جمهوریخواه مجلس علیه تحریم جمهوری اسلامی و هم چنین کمک به اسرائیل برای ساختن «گنبد آهنین» برای دفاع از خود و هوادار تحریم اسرائیل می باشد.
نویسنده: بیژن خلیلی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy