Saturday, Sep 16, 2023

صفحه نخست » «همین جوری که می‌سوزم، بسوزی»؛ صفحه اینستاگرام رسول خادم از دسترس خارج‌شد

khadem.jpgایران اینترنشنال - دقایقی پیش، صفحه اینستاگرام رسول خادم، قهرمان کشتی جهان و ایران، همزمان با سالگرد کشته‌شدن مهسا (ژینا) امینی از دسترس خارج شد. او در یک سال گذاشته، یکی از ورزشکارانی بود که در سمت مردم ایستاد و به برخوردها با زنان و دختران، شلیک به معترضان، اعدام معترضان و گسترش فقر اعتراض کرد.

خادم امروز در پستی اینستاگرامی ضمن اشاره به «مادران، پدران و بازماندگان داغ‌دیده» نوشت که «همین جوری که می‌سوزم، بسوزی، کفن بهر عزیزونت بدوزی ... که کُشتی یار ما رو، بی‌مروت ...»

او همچنین با انتشار یک استوری از صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی، درباره حضور رونالدو در ایران و تکاپوی مسئولان ورزشی و غیرورزشی برای استقبال از او و نگرانی‌ها بابت آبروریزی به دلیل امکانات ضعیف در ایران، نوشت: «مردمی که رونالدو نیستند، ولی آدم هستند.»

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

در بخشی از متن منتشرشده در پست پرویز پرستویی آمده: «اگر فیلترینگ مایع آبروریزی است، اگر جا دارد تهران زیبا شود، اگر آزادی رنگ و روی تازه می‌خواهد، اگر فرودگاه باید خوشگل شود و رفتار مسئولان بهبود بيابد، پس چرا این اشکالات را برای ما ایرانی ها رفع نمی‌کنید؟ کریس برای یک بازی فوتبال می‌آید و می‌رود. ما اما ساکنان ابدی این خانه پدری هستیم. آیا بخشی از این احترام و تقلا برای بهتر کردن اوضاع حق ما نیست؟ رونالدو نیستیم، آدم که هستیم.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy