Sunday, Sep 24, 2023

صفحه نخست » حمله به تابلوی خیابان استاد شجریان

یکم مهر سالروز تولد خسروی آواز ایران بود

ایران وایر - روز سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که مخدوش کردن تابلوی خیابان محمدرضا شجریان توسط افراد ناشناس را نشان می‌دهد.

streetsign.jpgخانه شجریان، با انتشار یکی از این تصاویر در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از این اقدام اظهار تاسف کرده و گفته تابلو خیابان محمدرضا شجریان پیش از این نیز مخدوش شده است.

مخدوش کردن تابلوی محمدرضا شجریان سه روز پس از سالروز تولد این خواننده مشهور موسیقی سنتی ایران انجام می‌شود.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

پیش از این و در روز اول مهر ۱۴۰۲، ایران‌وایر از جو سنگین امنیتی و بازداشت شهروندان بر مزار محمدرضا شجریان در توس مشهد در سالروز تولد این خواننده خبر داده بود.

یکی از حاضران در اطراف مزار محمدرضا شجریان در مشهد به ایران‌وایر گفته بود ماموران از حضور مردم بر سر مزار شجریان جلوگیری کرده و اقدام به پراکنده کردن شهروندان کردند.

این شهروند همچنین به ایران وایر گفته لود نیروهای امنیتی دور مزار محمدرضا شجریان دیوار انسانی کشیده و نیروهای اطلاعاتی با فیلم‌برداری از شهروندان قصد ایجاد ارعاب در میان مردم را داشتند.

به گفته این شهروند، جو امنیتی بر مزار محمدرضا شجریان تا عصر روز اول مهر نیز ادامه داشته و ماموران مسلح کماکان در اطراف مزار این خواننده حاضر بودند.

محمدرضا شجریان، خواننده مشهور ایرانی و منتقد حکومت جمهوری اسلامی در ۱۷ مهرماه سال ۱۳۹۹ پس از یک دوره بیماری درگذشت و پیکر او روز ۱۹ مهرماه در محوطه آرامگاه فردوسی در توس به خاک سپرده شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy