Tuesday, Sep 26, 2023

صفحه نخست » اعتراف جدید حسین سلامی

28-1.jpgرادیو بین المللی فرانسه - توسط: ناصر اعتمادی
حسین سلامی، فرماندۀ کل سپاه پاسداران، در جمع نخستین فرماندهان سپاه گفت که آنان برغم "چین و چروک صورت و موهای سفید... هنوز در میدان هستند و اجازه نمی‌دهند دشمن به هدفش برسد". با این سخن حسین سلامی اعتراف کرد که این فرماندهان برغم پیری یا بازنشستگی در سرکوب اعتراض ها شرکت دارند.

او گفت : "اغتشاش که می‌شود شما هستید، مراجعه می‌کنید، سازماندهی می شود و می‌روید." حسین سلامی در جای دیگری از سخنانش افزود : "هر جا دشمن علیه ما فتنه کرد، ما موفق شدیم." سلامی فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران را حتا "بهتر از اصحاب صدر اسلام" دانست و افزود : "ما بهتر از شما رزمندگان دوران دفاع مقدس نداریم."

فرماندۀ کل سپاه پاسداران در جای دیگری از سخنانش خطاب به فرماندهان پیر سپاه پاسداران گفت : "این ٤۵ سال سرشار از بغض دشمن از صلابت شما و فرزندان شما بوده است." او بی آنکه بگوید منظورش از "دشمن" کیست یا چیست، افزود : "دشمن شکست خورده...، سست، کم جان و افسرده شده است و دیگر دشمن سال‌های دور نیست."

وی با اشاره به اعتراض‌های سال گذشته در پی مرگ مهسا امینی در پایگاه گشت ارشاد گفت : "سال گذشته دشمن غوغا به پا کرد" و به توهم سرنگونی حکومت یا "شایعه‌ها" در این باره "دلخوش" بود، اما، امسال در صفوف آن یا به تعبیر حسین سلامی "در جیوش شیطان و ائمۀ کفار، تفرقه، آشفتگی، ذلت و یأس ایجاد شده است."

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

سلامی گفت : "دشمن با دروغ و جنجال می‌خواهد ما را شکست بدهد"، بی آنکه از عهدۀ این کار برآید. به گفتۀ حسین سلامی، در مقابل، اما، جمهوری اسلامی هم می‌تواند هم می‌خواهد. او گفت : "نفوذ سیاسی ما در منطقه و جهان قابل حذف شدن نیست. دشمن می‌خواهد و نمی‌تواند در مقابل ما می‌خواهیم و می توانیم". حسین سلامی سپس تأکید کرد که جمهوری اسلامی "در تحریم، فشار سیاسی و انزوا ساخته شده" است. او وجود مشکلات در کشور را رد نکرد، ولی گفت : "تلاش می کنیم تا مشکلات حل شود."



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy