Wednesday, Oct 4, 2023

صفحه نخست » آقایان نواندیش دینی! آیا معتقدان به ادیان غیر اسلامی نجس هستند یا خیر؟ اندر حکایت زرتشتی خواندن فردوس کاویانی؛ ف. م. سخن

IMG_5791.jpegیک خر مذهب نُنُر که در صدا و سیما به آلاف و اولوفی رسیده و در عین داشتن هیبت کریه، بچه نُنُرِ قهر توی آستین هم هست، بعد از درگذشت هنرمند عزیزمان فردوس کاویانی چانه جنبانده که فردوس، زرتشتی بوده و از خداوند برای او طلب مغفرت یا یه همچی چیزی کرده است (ببخشید حوصله پیدا کردن عین حرف های این آشغال کله را ندارم).

حالا به این نُنُر عزیزکرده ی سیما که اسم اش شهبازی است از راست و چپ حمله می شود که چرا به این هنرمند عزیز و زرتشتی ها اینجوری اهانت کرده چرا که دین زرتشت جزو ادیان پذیرفته شده ی اسلام آقایان است.

البته بماند که دین زرتشت و دین صائبین خود را به هر نحو که توانسته اند در دل اسلام عزیز آقایان زورچپان کرده اند چون اگر آقایان این ها را به رسمیت نمی شناختند باید یک حمام خون دیگر از این کفار به راه می انداختند اما سخن من بر سر این موضوع نیست بلکه می خواهم یقه ی کسانی را بگیرم که چهره ی کریه اسلام حاکم را با یک خروار سایه ی چشم و ماتیک و لیفتینگ و کوفت و زهر مار می خواهند زیبا نشان دهند و این عجوزه ی هزار چهره ی هیولاسان را یکجورهایی بزک دوزک کنند.


سوال من بخصوص از آقایان روشنفکر دینی ست که عین این سالن های آرایش و ساکشن چربی و غیره، اسلام را می خواهند خوشگل کنند و در استودیوی عکاسی شان با فتوشاپ و هوش مصنوعی این پیرزن ۱۴۰۰ ساله ی درب و داغون را شبیه به سوپر مُدل های ویکتوریا سیکرت کنند.

آیا در اسلام عزیز، غیر مسلمین، حتی معتقدان به ادیان مورد تایید،،، مثل مسیحیان و کلیمیان و زرتشتیان، نجس هستند یا خیر؟

آیا اجازه هست به این ها خاصه اگر دست شان نمدار باشد دست داد یا خیر؟

آیا دست دادن به این ها موجب باطل شدن وضو و نماز می شود یا خیر؟

دست هوا کردن حضرت آیت الله منتظری در نماز جمعه با یکی از بزرگان دین یهود علت خاصی داشت یا خیر؟

آن تابلوی «اقلیت مذهبی» روی درِ مغازه های غیر مسلمانان در زمان حاکمیت اصلاح طلبان امروزی دلیل خاصی داشت یا نه؟

به عبارتی، اول یه سوزن به خودمان بزنیم بعد یک جوالدوز بکنیم آنجای شهبازی صدا و سیما!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy