Wednesday, Oct 4, 2023

صفحه نخست » گزارشهایی درباره جمع آوری عوامل حجاب بان از ایستگاههای

4-9.jpgرادیو فردا - گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی است به دنبال رسانه‌ای شدن خبر «بیهوش» شدن آرمیتا گراوند هنگام رفتن به مدرسه در ایستگاه مترو شهدا، «عوامل حجاب‌بان» از ایستگاه‌های مترو تهران جمع‌آوری شده‌اند.

رسانه حقوق بشری هه‌نگاو روز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه نوشت از زمانی که رسانه‌ها «خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند» را منتشر کرده‌اند دیگر «هیچ یک از حجاب‌بان‌‌های شیفت روز حادثه» برای آرمیتا در محل کار خود حاضر نشده‌اند.

یک کانال خبری دیگر نیز گزارش داده است که «عوامل حجاب‌بان» شهرداری تهران که در ایستگاه‌های مترو به تذکر حجاب مشغول بودند»، از روز دوشنبه فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

آرمیتا گراوند روز یکشنبه ۹ مهر هنگام رفتن به مدرسه در ایستگاه مترو شهدا تهران و در واگن مترو تهران «بیهوش» شد که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد. یک منبع مطلع در بیمارستان فجر در منطقه نیروی هوایی تهران به رادیو فردا گفته‌ است٬ او دچار «خونریزی مغزی و خونریزی در جمجمه» شده و «دلیل افت فشار و بیهوشی او ناشی از همین مسئله است».

هنوز مشخص نیست که عدم حضور عوامل «حجاب‌بان» در ایستگاه‌های مترو با حادثه برای آرمیتا گراوند مرتبط است یا این که سیاست شهرداری تهران در این زمینه تغییر کرده است.

با این حال تاکنون شهرداری تهران به گزارش‌ها در خصوص «جمع آوری عوامل حجاب‌بان‌» واکنشی نشان نداده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy