Thursday, Oct 5, 2023

صفحه نخست » احمدی نژاد ممنوع الخروج شد؛ ماموران پاسپورتش را ضبط کردند + خبر تکمیلی

az.jpgخبر تکمیلی:

ایسنا: احمدی‌نژاد مسئولیت امنیتی سفر خود را پذیرفت و‌ مجوز خروج گرفت

گزارش‌ها حاکی است که «منع» خروج از کشور محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران، شامگاه پنجشنبه ۱۳ مهرماه برطرف شده و او پاسپورت خود را دریافت کرده است.

خبرگزاری ایسنا شامگاه پنجشنبه گزارش داد که محمود احمدی‌نژاد « با پذیرش مسئولیت امنیتی سفر خود به گواتمالا، مجوز خروج از کشور را دریافت کرد. »

***

ایران وایر - کانال «دولت بهار»، رسانه‌ نزدیک به محمود احمددی‌نژاد خبر داده که ماموران امنیتی از سفر احمدی‌نژاد به گواتمالا ممانعت به عمل آورده‌اند و پاسپورت رئیس دولت‌های نهم و دهم، در فرودگاه تهران «ضبط» شده است.

این کانال تلگرامی نوشته: «افرادی که خود را عوامل اطلاعاتی و امنیتی معرفی می کردند، امروز با حضور در فرودگاه خمینی ضمن ضبط گذرنامه دکتر احمدی نژاد و ادعای ممنوع الخروج بودن ایشان، از سفر خادم ملت ایران به گواتمالا ممانعت به عمل آوردند.»

در همین حال ویدیوهایی از احمدی نژاد در فرودگاه خمینی تهران منتشر شده که مشغول سلفی گرفتن با افراد حاضر در فرودگاه است. رسانه‌ها اعلام کردند که« احمدی نژاد همچنان در فرودگاه حضور دارد تا مقامات مسئول در کشور، اقدام مقتضی را در جهت باز گرداندن گذرنامه و انجام سفر خادم ملت ایران به گواتمالا ، به عمل آورند.»

همزمان کانال صابرین نیوز، نزدیک به سپاه پاسداران نوشت: «بر اساس اخبار واصله از یک منبع آگاه، با توجه به وضعیت شکننده سیاسی در گواتمالا و همچنین وجود گزارش هایی مبنی بر احتمال وقوع شرایط امنیتی در این کشور، سفر آقای محمود احمدی نژاد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی سیاسی به گواتمالا لغو شده و به ایشان نیز توصیه شده با توجه به تحریم های بین المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهند.»

صابرین نیوز افزوده که «همچنین جمهوری اسلامی ایران در گواتمالا سفارتخانه نداشته و گزارش‌هایی نیز مبنی بر نفوذ بالای رژیم صهیونیستی در این کشور منتشر شده است.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در یک سال گذشته احمدی‌نژاد با وجود اعتراضات گسترده مردم تنها یک بار در ویدیویی از مسئولین به دلیل عدم حل بحران معیشتی انتقاد کرده بود. با این حال دو هفته پیش تصاویر او در یک جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، خبرساز شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy