Thursday, Oct 12, 2023

صفحه نخست » حملۀ نظامی هدفمند به ایران باعث تقویت جمهوری اسلامی می‌شود یا تضعیف آن؟

war.jpgرادیو فردا - گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» که سازمانی غیرانتفاعی در نیویورک است، صحبت‌های مقام‌های جمهوری اسلامی در پشتیبانی از حملۀ شبه‌نظامیان حماس به اسرائیل را محور قرار داده و خواستار حملۀ نظامی آمریکا، اسرائیل و متحدان این کشورها علیه اهداف نظامی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران شده است.

این گروه خواهان تمرکز اصلی این حمله‌ به مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایت‌های موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی و نیز مراکزی است که به‌گفتۀ مدیران گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای»، ژوزف لیبرمن و مارک والاس، در آن‌ها نیروهایی برای جنگ‌های نیابتی شبکه‌های مورد پشتیبانی ایران تربیت می‌شوند.

همزمان با این موضع‌گیری، خبری هم دربارۀ کارزار مشترک گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای با مجلس سوئد منتشر شد. این کارزار که خواستار توقف معاملۀ شرکت‌های سوئدی با جمهوری اسلامی است،کارزار «معامله با سپاه را متوقف کنید» نام دارد.

رادیوفردا در میزگردی با حضور علیرضا آخوندی، نماینده مجلس سوئد و عضو شورای نظارت «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» و دامون گلریز، تحلیلگر سیاسی و مدرس در دانشگاه لاهه، این موضع‌گیری را به بحث گذاشته است که در فایل زیر می‌توانید بشنوید.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy