Thursday, Oct 19, 2023

صفحه نخست » حضور مهران رجبی کنار علی فدوی خبرساز شد

بی بی سی - انتشار عکس مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون در کنار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در تجمع میدان فلسطین تهران که شب گذشته ۲۶ مهر در اعتراض بر انفجار بیمارستانی در غزه برگزار شده بود، در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است.

seplarge.jpgرسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده عکس او را همرسانی و شماری از کاربران از حضور او در این مراسم انتقاد کرده‌اند.

در روزهای گذشته حکومت ایران کارزاری برای ثبت‌نام و اعلام آمادگی برای «اعزام» به #غزه برای جنگ با #اسرائیل به راه انداخته است. کارزاری که از بنرهای کوچک تا بیلبوردهای شهری عظیم و از صفحه موبایل تا صفحه تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی را دربرگرفته است. شماری از کاربران حضور شب گذشته آقای رجبی را در راستای این کارزار دانسته‌اند.

آقای رجبی پیشتر هم در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد وسیع قرار گرفته است. در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ ایران بسیاری از چهره‌ها به دلیل سرکوب معترضان و کشته‌ شدن نوجوانان از شرکت در برنامه‌های تلویزیونی خودداری کردند. مهران رجبی از معدود چهره‌های هنری بود که در آن دوران در اینستاگرامش از حکومت حمایت کرد و پس از آن در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی حضور داشت که واکنش‌های انتقادی و طعنه‌آمیز بسیاری را به همراه داشت



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy