Wednesday, Oct 25, 2023

صفحه نخست » نوشته عضو سابق سپاه: مقبره رضا شاه و دختر اسرائیلی کشته شده به دست حماس

ghomeishi.jpgرحیم قمیشی (رزمنده سابق در جنگ ایران و عراق و بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. او از سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۹ در اسارت ارتش صدام بود)

سه موضوع کوتاه را می‌خواهم بگویم و یک نتیجه بگیرم.

برخی منبری‌ها قبل از انقلاب برای ما می‌گفتند، وقتی امام زمان بیاید یکی از کارهای مهمش آنست که استخوان‌های یزید یا فلان ظالم را از زیر خاک بیرون می‌آورد و تقاص آن ظلمی را که کرده، از او خواهد گرفت.

ما آنقدر کم‌عقل بودیم که نمی‌فهمیدیم استخوان‌های یک مُرده چطور می‌خواهد تقاص پس بدهد و یا امام زمان ما آنهمه کینه‌توز است و قسی‌القلب!

ما را چنین پرورش می‌دادند آنها که اصلا درکی از خلقت و انسانیت نداشتند.

انقلاب که شد عده‌ای از انقلابیون بولدوزر برداشتند و با افتخار رفتند سراغ مقبره رضا شاه، آن را صاف خاک کردند. حتی گفتند قرار است آنجا را سرویس بهداشتی کنند. بگذریم از آنکه امروز می‌گویند خلخالی این کار را کرد! نه، همان انقلابیون ذوب شده در امام خمینی کردند! اشتباه کردند و یک بار هم نگفتند اشتباه کردیم، حتی آن درس‌خوانده‌ها و متجددهایشان!

چند سال پیش در یک گودبرداری در اطراف شاه عبدالعظیم جنازه رضا شاه بطور اتفاقی پیدا شد، و هرگز معلوم نشد به چه ترتیب و کجا دوباره دفن شد.

نگوییم انقلابیون آن روز خشمگین بودند، و کاری را که نباید، کردند.
اگر همین امروز هم دوباره جنازه پیدا شود انقلابیون هنوز همان هستند...
بی‌منطق، خودحق‌پندار و توجیه کننده هر ظلمی حتی بر جنازه.

از اولین ویدئوهایی که از حمله حماس به اسرائیل منتشر شد، و آن را انقلابیون حماس با افتخار پخش کردند، دختری بود که کشته شده بود، برهنه بر یک جیپ، در خیابان‌های غزه، فاتحانه گردانده می‌شد. یکی موهای جنازه را می‌کشید و دیگری آب دهان بر آن پرتاب می‌کرد. او تحویل خانواده‌اش شد؟ جنازه‌اش دفن گردید؟ مقبره‌اش کجاست!؟ دلم می‌خواهد بروم و از او حلالیت بگیرم، اگر یک ریال از مالیات‌های من در این جنایت صرف شده. که شده.

کدامیک از رهبران حماس بابت آن عمل از مردم دنیا عذرخواهی کرد؟! کدامیک از رهبران ایران آن را تقبیح کرد؟ کدام مرجع اسلامی؟ هیچکدام.

۴۵ سال از انقلاب گذشت، هنوز نفهمیدند تخریب مقبره، حق هیچکس نیست؟
دروغ نگویند آن خلخالی بود، همه‌تان خلخالی هستید.
همینکه بگوییم حماس حق جنایت نداشت، به ما می‌گویند؛ اسرائیلی!
اگر اسرائیلی بودن یعنی مخالفت با گرداندن جنازه دختری در خیابان چه اشکالی دارد! این که تبلیغ اسرائیل است.

آن آموزه‌های دینی که قساوت را در قلب زنده می‌کند. به جنازه رحم نمی‌کند، اجازه گرداندن زن برهنه را در خیابان می‌دهد، و آن مراجعی که خود را بزرگ می‌دانند و از محکوم کردن آن عمل می‌ترسند، و آنها که حاضر نیستند بگویند امام زمان با شمشیر نمی‌آید، و آن رهبرانی که هنوز حاضر نیستند اعتراف کنند هزاران کار غلط داشته‌اند، همه آنها را باید یکبار برای همیشه به زباله‌دان افکار پوسیده و مخرب برای نسل‌های بشر انداخت.

وقتی کارهای غلط حماس محکوم نشود
وقتی تخریب مقبره رضا شاه افتخار انقلابیون باشد
وقتی امام زمانِ عده‌ای قرار است بیاید و استخوان بشکند
طبیعی است؛
تا ثریا می‌رود دیوارکج!
که رفته است...

و همین است که امروز جوان‌ها نه از انقلابیون دیروز خوش‌شان می‌آید، نه از حماس، و نه از دینی که با حقوق بشر منافات داشته باشد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy