Wednesday, Oct 25, 2023

صفحه نخست » «وکیوم» دبیر کل سازمان ملل متحد و سلاخی مردم امریکا به دست سازمان «ژاپاس»، به خاطر کشتار هیروشیما و ناکازاکی!؛ ف. م. سخن

IMG_6605.jpegجناب آنتونیو گوترش دبیر کل نامحترم سازمان ملل متحد دیروز فرموده اند که:
«حملات حماس بی‌دلیل اتفاق نیافتاده است. مردم فلسطین پنجاه و شش سال میشود که تحت اشغال قرار دارند. مردم فلسطین شاهد تصرف پی در پی سرزمین‌های خود و اعمال خشونت هستند. اقتصادشان فروپاشیده و انسان‌ها آواره شده و خانه‌هایشان ویران شده است. دیگر باورشان به حل مسئله از راه سیاسی را از دست می‌دهند.»

در سخنان اصلی ایشان از واژه «وکیوم» و «خلاء» استفاده شده و این که جناب حماس، در وکیوم،،، آدمکشی و وحشیگری خود را انجام نداده است.

ما اولا پیشنهاد می کنیم جناب گوترش، هر چه سریعتر از مقام دبیر کلی سازمان ملل کناره گیری کنند و به بهانه های ابلهانه ای مثل «تقطیع صحبت ها» و «برداشت غلط از صحبت ها» متوسل نشوند چون این بهانه ها که ما در جمهوری اسلامی، بسیار آن ها را شنیده ایم جز افزودن خشم مردم اهل تفکر نتیجه ی دیگری نخواهد داشت.

بعد از کناره گیری هم، ایشان در لیسبون احتمالا فرصت خواهد یافت به حرف هایی که زده فکر کند و مثلا ببیند اگر در تاریخ جهان، به «وکیوم» و ول کردن داستان های دنباله دار و کوتاه آمدن معتقد نباشیم، چه بلایی بر سر دنیا خواهد آمد، مثلا ژاپنی ها حق خواهند داشت، به خاطر انفجار بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی، سازمانی مثلا با نام «ژاپاس» [بر وزن حماس] ایجاد کنند و در یک شبیخون جانانه با قمه های ژاپنی و سامورایی، به جایی که امریکایی ها در آن جا زندگی می کنند، هجوم بیاورند و زن و بچه و پیر و جوان را به طرز وحشیانه بکشند بعد بگویند ما در وکیوم این کار را نکردیم بلکه جواب امریکای جنایتکار را دادیم.

اگر موضوع اسراییل و فلسطین را به هفتاد هشتاد سال قبل بر گردانیم، این حق را خواهیم داشت تا آن را به سه چهار هزار سال قبل هم برگردانیم و برای جنایت کاری های «امروز»مان توجیه تاریخی جفت و جور کنیم و اصلا به دوره ی آدم و هابیل و قابیل بازگردیم، و جنایات امروزمان را ریشه یابی کنیم.

جناب گوترش!
ما سازمان مللی می خواهیم که شرّ جنگ و کشتار را «امروز» از سر مردم جهان کم کند، نه این که دنبال چاله چوله های تاریخ بگردیم و به جنایات امروزمان با این ارجاعات تاریخی لباس «حق» بپوشانیم. اگر این چنین شود، هر گوشه ی دنیا را که بنگریم، و به سوابق نگاه کنیم، عده ای حق خود خواهند دانست خون عده ای دیگر را بریزند و جنایات و وحشیگری های خود را توجیه کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy