Friday, Oct 27, 2023

صفحه نخست » امیرعبداللهیان به خبرنگار امریکایی: دست نیروهای نیابتی ما روی ماشه است

dalghak.jpgحسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، که در میانه بحران نظامی و درگیری‌های ارتش اسرائیل و نیروهای حماس به نیویورک سفر کرده است، روز جمعه در گفت‌وگو با رادیو «ان‌پی‌آر» گفت که طی هفته‌های گذشته با رهبران گروه‌های فلسطینی و لبنانی دیدار داشته است و آن‌ها آماده‌اند تا عملیات‌های بزرگ‌تری را در مقایسه با آنچه تاکنون رخ داده است، انجام دهند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی بار دیگر تهدید کرد که اگر حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه همچنان ادامه یابد و همچنان زنان، کودکان و غیرنظامیان در غزه و کرانه غربی کشته شوند «همه‌ چیز» ممکن است.

***

خبرنگار رادیو ملی آمریکا از او پرسید: شما در ۱۶ اکتبر گفتید که اگر حملات متوقف نشود، یکسری حملات پیشدستانه از سوی گروههای دیگر مقاومت شاهد خواهیم بود و الان می بینیم این اتفاقات در مرز اسرائیل و لبنان رخ می دهد. آیا منظورتان از آن حملات، همین اتفاقاتی است که در حال رخ دادن است؟

وزیر خارجه ایران پاسخ داد: من دو هفته پیش در سفر به منطقه با سران برخی کشورهای منطقه رایزنی داشتم. البته با رهبران مقاومت لبنان و فلسطین هم گفتگو کردم. من برداشت خودم را از حرفها و برنامه های آنها گفتم. دست آنها روی ماشه است. خیلی قوی تر و عمیق تر و قوی تر از آنچه تا الان دیده ایم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy