Wednesday, Oct 25, 2023

صفحه نخست » سخنگوی ارتش اسراییل ؛ مقر اصلی تروریست های حماس زیر بیمارستان شفا + ویدیو

سرتیپ دانیال هگاری سخنگوی ارتش اسرائیل می‌گوید مقر اصلی تروریست‌های حماس زیر بیمارستان شفا؛ بزرگترین بیمارستان در قلب غزه قرار دارد. به گفته سخنگوی ارتش اسرائیل، گروه تروریستی حماس "در مواقع عادی و اضطراری از زیرساخت‌های بشردوستانه درنوارغزه به نفع فعالیت‌های تروریستی خود استفاده می‌کند." به گفته این مقام اسرائیلی، "در بیمارستان شفا چندین مجتمع زیرزمینی وجود دارد که رهبران حماس از آن‌ها برای هدایت فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند و تونلی نیز وجود دارد که به بیمارستان می‌رسد و تروریست‌ها از طریق آن به مقر حماس وارد می‌شوند."
به گفته هگاری، اطلاعات مربوط به استفاده حماس از این بیمارستان، بر مبنای طیف گسترده‌ای از منابع اطلاعاتی معاونت اطلاعات و شین‌بت به دست آمده است. او می‌گوید این اطلاعات را که بخش زیادی از آن هنوز منتشر نشده به شرکای اطلاعاتی اسرائیل در جهان منتقل شده است.
سرتیپ دانیال هگاری سخنگوی ارتش اسرائیل در همین حال عصر امروز اعلام کرد که در ساعات اخیر حملات در غزه افزایش پیدا کرده است. به گفته او، نیروی هوایی اسرائیل حملات گسترده و بسیار شدیدی را به اهداف زیرزمینی و زیرساخت‌های تروریستی انجام داده است.

ارتش اسرائيل با انتشار ویدئویی اعلام کرد که پایگاه اصلی حماس در غزه در زیر بزرگ‌ترین بیمارستان این شهر به نام الشفا، ساخته شده است. در ویدئوی شبیه‌سازی شده، شبکه‌ای از تونل‌ها دیده می‌شود که به گفته ارتش، عملیات تروریست‌های حماس از آنجا فرماندهی می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy