Saturday, Oct 28, 2023

صفحه نخست » جناب سردار سلامی! جنابان تحلیلگر مبارزات تونلی! بفرمایید! این هم نیروی زمینی ارتش اسراییل در داخل نوار غزه!؛ ف. م. سخن

IMG_6711.pngپیش از حمله امریکا به داخل خاک عراق، مقامات عراقی چنان با خونسردی و لبخند از بلایی که در صورت تجاوز امریکا به عراق بر سر امریکایی ها خواهد آمد سخن می گفتند که انسان شک می کرد نکند عراقی ها راس راستی سلاح مخوفی در اختیار دارند که آن را تا امروز روو نکرده اند و اگر امریکایی ها پا به داخل خاک عراق بگذارند و آن ها از این سلاح مخوف استفاده کنند، از این کرده ی خود به سختی پشیمان خواهند شد.

امریکا عراق را گرفت و عراقی ها هم مثل موش به سوراخ های خود خزیدند و اتفاق شگفت انگیزی هم رخ نداد.

حال پیش از ورود نیروهای زمینی ارتش اسراییل به غزه، دو گروه وعده های عجیب غریب در برخورد با اسراییل می دادند:
یکی سران نظامی جمهوری نکبت که سر دسته شان فردِ پخمه ای ست به نام سردار سلامی (همان که گول کورونا یاب مستعان را خورد و در جلسه ی معرفی آن شخصا حضور داشت).

IMG_6709.jpeg

او همین دیروز فرمود که «اسرائیل توان جنگ با حماس را ندارد و غزه ‌در جنگ زمینی مدفن نظامیان ‌صهیونیستی خواهد شد».

گروه دوم تحلیلگران دوزاری اپوزیسیون، که بر اساس آموزه های ویتکنگ ها، تحلیل می کردند که اگر اسراییل پا به نوار غزه بگذارد، فلسطینیان عزیز، از داخل تونل های مخوف شان چنان بلایی به سر آن ها بیاورند که تا عمر دارند تجاوزکاری شان را فراموش نکنند.

خدمت سردار سرلشکر، و نیز تحلیلگران ارجمند عرض می کنیم که:
«بفرمایید! اسراییل وارد غزه شد! حالا ببینیم وعده های خوف انگیز شما به کجا می انجامد! نکند مثل خبرگزاری گرامی تسنیم که دیروز مطلب زد که اسراییل از حماس شکست خورده و نتانیاهو امضا،،، زیر دستور حمله ی زمینی نگذاشته و امروز لالمانی گرفته، شما هم زبان تان بند بیاید و از کُری خواندن باز بمانید!

IMG_6703.jpeg

هر چند آقایان اسلامی، آن قدر وقیح هستند که اگر اسراییل اسماعیل هنیه را هم برباید و با پس گردنی به اورشلیم ببرد، آن را موفقیت برای خود خواهند نامید!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy