Wednesday, Nov 8, 2023

صفحه نخست » جنگ غزه و چهار دروغ جمهوری اسلامی

roostaee.jpgفرزانه روستایی

هیچکس نمی تواند مسئولیت جمهوری اسلامی در ایجاد غائله خونینی که درغزه جریان دارد را نادیده بگیرد. این در حالی است که وقتی این جنگ پایان یافت، این مردم ایران هستند که باید تاوان این بی سیاستی و خسارت های ناشی از آن را بپردازند.

این اولین بار نیست که نظام درگیر جنگی در فراسوی مرزها می شود که مصرف داخلی دارد یا ناشی از درگیری طیف های سیاسی حاکم است. درگیریهایی که سپاه قدس در کشورهای مجاور ایجاد می کرد و پنج سال پیش منجر به کشته شدن قاسم سلیمانی شد فقط یکی از آنهاست.

بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی به صراحت از دولت ترامپ درخواست کرد تا موشک باران پایگاه الأسد در عراق از سوی ایران را با سکوتی هماهنگ شده نظاره و تحمل کند و عکس العملی نشان ندهد. جمهور ی اسلامی حتی به دولت آمریکا اطلاع داد که هیچیک از ۱۸ موشک شلیک شده به پایگاه اصابت نخواهد کرد و این موشک پرانی فقط برای آرام کردن فضای داخلی است.

دروغ های دستگاه تبلیغات نظام پایانی ندارد و یکی بعد از دیگری مردم منطقه را به خاک سیاه می نشاند. آنها در غزه جنگ راه انداختند، اما آن را انکار کردند. به حماس وعده کمک دادند و حتی گفته بودند که بعد از ضربه خوردن اسراییل نیروهای حسن نصرالله از جنوب لبنان به کمک آنها خواهد رفت، اما حسن نصرالله سکوت کرد و به قول فرانسوی ها کوه موش زایید.

امروز مردم غزه در حال قتل عام شدن هستند آن هم به این علت که نظام حاکم بر ایران قصد دارد کسترش روابط اعراب بویژه عربستان با اسراییل را پر هزینه کند. دروغ های پیرامون جنگ غزه پایان ندارد. وزیر ارشاد اعلام کرد که یک کشتی از خبرنگاران به صورت راویان فتح راهی غزه می شوند تا از جنگ گزارش تهیه کنند. این در حالی است که دروغ بود و همه راههای دریایی به غزه بسته است و هیچ مسیر زمینی هم برای رسیدن به غزه جز از طریق خاک اسراییل وجود ندارد.

اما بزرگترین دروغ جمهوری اسلامی وقتی بود که حوثی ها را وارد جنگ کرد وانصارالله یمن رسما به اسراییل اعلان جنگ داد. موشک های اسلام گرایان یمنی شلیک شدند، اما عمدا هیچیک از آنها به مرزهای اسراییل اصابت نکرد. موشک های انصار حزب الله یمن از خاک سودان سومالی مصر اردن عربستان سعودی و اتیوپی سر درآورد، اما به اسراییل نرسید.
اعلان جنگ یمنی های هوادار جمهوری اسلامی به اسراییل مهمترین دروغ و مضحک ترین بخش جنگ خونین غزه است که حتی شاید با اسراییلی ها هماهنگ شده باشد، هرچند آن را باید بیشتر به حساب جمهوری اسلامی گذاشت تا حوثی های نیابتی.

این ویديو ۱۳ دقیقه ای حواشی این چهار دروغ جمهوری اسلامی می پرد ازد.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy