Thursday, Nov 9, 2023

صفحه نخست » آقای جمهوری اسلامی! حالا که سیلی اسراییل تو را از توهم و رویا بیرون آورد بدان که....؛ ف. م. سخن

IMG_7133.pngسیلی جانانه ی اسراییل به حماس، چُرت خیلی ها را در دنیا پاره کرد و جمهوری نکبت اسلامی هم در اثر این سیلیِ به موقع از هپروتی که در آن فرو رفته بود، چشم اش به واقعیت گشوده شد.

ما به این خاطر از اسراییل باید بسیار ممنون باشیم.

سیلی اسراییل به جمهوری نکبت نشان داد که قدرت نظامی، با اسباب بازی و طرح های بچگانه به دست نمی آید.

سیلی اسراییل نشان داد که طرح های چریکی دهه ی پنجاه میلادی مثلا مثل موش به تونل خزیدن هیچ نیروی نظامی یی را به پیروزی نمی رساند. اگر تونل را زیر ساختمان هم درست کنی که ورودی و خروجی اش از چشم ماهواره ها و پهپاد ها دور بماند، ساختمان را بر سرت خراب خواهند کرد.

سیلی اسراییل نشان داد که جمهوری نکبت چقدر پول بی زبان را برای ساختن موشک به هدر داده است. از موشک کروز تا موشک بالستیکی همه و همه امروز قابل ردگیری در درون جو و بیرون جو زمین هستند و با نشانه گیری دقیق از بین می روند. موشک ها از گنبد آهنین نمی توانند عبور کنند. موشک های بالستیکی با موشک های ضد موشکِ «آرو» [پیکان] در بیرون از جو زمین و در فاصله ی ۱۰۰ کیلومتری نابود می شوند. موشک های کروز در حال پرواز به سمت هدف، با هواپیماهای اف ۳۵ رهگیری و نابود می شوند.

سیلی اسراییل نشان داد که قدرت نظامی واقعی یعنی اسراییل، حتی به کسی که با نیش باز او را تهدید به سر بریدن می کند، امان نمی دهد و کوماندوهای اسراییلی او را چنان گیر می اندازند که طرف خود را کثیف می کند.

سیلی اسراییل نشان داد که شعار ما اسراییل را محو می کنیم و اسراییل با یک سطل آب از بین می رود و عمر اسراییل به بیست و پنج سال نمی رسد یک شوخی کثیف و ابلهانه بود که شوخی کنندگان در اثر تکرار،،، آن را باور کرده بودند و برای اش کرونوگراف هم درست کرده بودند و اسراییلی که قرار بود محو شود کاری با محو کنندگان کرد که در تاریخ بعد از جنایت حیوانی ۷ اکتبر ثبت خواهد شد.


و از همه مهم تر سیلی اسراییل نشان داد که طرح گروگان گرفتن خارجی ها و معامله با قدرت ها تا یک حدی آن هم به خاطر اهمیت داشتن جان گروگان ها جواب می دهد. وقتی احساس شود معامله کردن بر سر گروگان ها می تواند جان عده ی بیشتری را به خطر بیندازد، از نجات آن ها هم صرف نظر می شود و چنان بلایی بر سر گروگان گیر می آورند که ناله و فغان اش گوش دنیا را کر کند.

آقایان جمهوری نکبت نگاهی به تصاویر اخیر غزه بیندازند! منطقه ای که قرار بود سنگاپور و هنگ کنگ شود، به طور کامل با خاک یک سان شده و تمام سوراخ موش هایی که تروریست ها درون آن می خواستند پنهان شوند یکی یکی کشف و مسدود می شود.

این ها گوشه ای از خیال پردازی های جمهوری نکبت است که فکر می کرد از این طریق می تواند قدرت منطقه و حتی جهان شود. جمهوری نکبت مثل شوروی در روزهای قبل از سقوط اش که به نیروی اتمی اش بسیار غره بود، گول «می ترسم، می لرزم» غرب را تا اینجا خورده در حالی که این استراتژی غرب برای مقابله با دشمنانش بوده که به دروغ و به شکل اغراق آمیز دشمن ابله را قوی نشان دهد و او را به داشته های خود غره کند.

حالا بعد از این سیلی شیرین و رهگشا، حاکمان هپروتی جمهوری نکبت به انواع و اقسام زبان ها، به غلط کردن افتاده اند و از درگیر شدن با قدرت های واقعی پرهیز می کنند.

آقایان که در همین چند روزه وحشت سراپایشان را گرفته و بزدلانه از تمام کُری خواندن هایشان دست بر داشته اند، بدانند که در مقابل مردم ایران هم به همین اندازه جبون و ضعیف هستند و روزی که مردم قدرت واقعی خودشان را نشان دهند، آن روز دیگر جایی برای عقب نشینی نخواهند یافت و مستقیما روانه قبرستان حکومت های سرکوبگر تاریخ خواهند شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy