Monday, Nov 13, 2023

صفحه نخست » اجرای طرحی به نام کیش بان! + واکنش مردم همیشه در صحنه ایران

علیرضا فاطمیان‌پور، سرپرست معاونت سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای طرح «صدف» در کیش خبر داد که در چارچوب آن مامورانی با عنوان «کیش‌بان» برای تحمیل حجاب اجباری اعزام می‌شوند. او افزود در این طرح کارزار نظارت عمومی با عنوان «مهر کیش» هم طبق ارزش‌های اسلامی در این جزیره اجرا می‌شود

vakonesh.jpgتسنیم - وی با بیان اینکه این طرح فرهنگی اجتماعی صدف در دو بخش کیش‌بان و مهرکیش اجرا می‌شود، افزود: در طرح صدف به همه ابعاد از جمله عفاف و حجاب، ارتقا کیفیت خدمات، رعایت مسائل زیست محیطی، مقابله با ناهنجاری‌ها و بسیاری موارد دیگر توجه شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص کیش‌بان و مهرکیش گفت: «کیش بان» برای نظارت ساختارمند و داوطلبانه مردم در برقراری نظم شهری بر اساس قوانین و ضوابط مناطق آزاد و همکاری مستمر با نیروهای انتظامی در حفظ فرهنگ جزیره کیش برنامه‌ریزی شده است.

به گفته فاطمیان‌پور، مهرکیش نیز برای نظارت عمومی مردمی و برپایی کمپین‌های رسانه‌ای شامل محصولات کودک و نوجوان، بیلبوردها، تیزرهای تبلیغاتی متعدد، تولید پادکست، عضویت افتخاری و سامانه شکایت مردمی جهت ترویج ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده است.




Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy