Wednesday, Nov 22, 2023

صفحه نخست » قدردانی همسر زنده یاد گلپا از مردم ایران

golpa.jpgبر خود ببالید که چونان شما مردمی شریف و قدر شناس و هنر دوست نشناسیم

گلرخ گرایلی همسر استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) در پیامی از مردم ایران بابت حضور پرشور و پرتعداد در مراسم وداع و ادای احترام به استاد گلپا تشکر کرد.

بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی) نوشت: بانو گلرخ گرایلی همسر استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) در پیامی از مردم ایران بابت حضور پرشور و پرتعداد در مراسم وداع و ادای احترام به استاد گلپا تشکر کرد.

در متن این پیام آمده:

mardom.jpg

«عندلیب عشق صلا در داد و نوای نی را در گوش روزگاران. که در مراسم بزرگ مردی چونان گلپا عاشقان حجره خورشید و اساتید این راه پر فراز و نشیب با حضورشان گلرخان عالم معنا را شرمنده کردند ! و آفرین بر مردمی که نغمات را می‌شناسند و می‌ خوانند و می خوانند در گوش فرزندان این سرزمین

نه فقط لالایی که آوای بیداری را، شادمانی را ... رهایی را.آزادگی را...

چگونه تشکر کنیم از شما اساتید و فرهیختگان هنر و موسیقی از شما ورزشکاران عرصه عشق از شما مردم مهربان. از شما یاران سفر کرده از راه دور. از شما عزیزانی که با پیامها. با حضور پر معنایتان. با پست‌ها و استوری‌های پر از فسانه عشق و مهر. یاد استاد را گرامی داشتید و تسلای خاطر ما بودید.

چه بگوییم که زبان قاصر است...و قلم در پیچ و تاب حیرت اسیر. چه بگوییم که خود تاریخ ساز شدید و قدردانیتان در مراسم وداع سلطان آواز. زبانزد قرون و آیندگان و مایه عبرت.

بر خود ببالید که چونان شما مردمی شریف و قدر شناس و هنر دوست نشناسیم و ندانیم. هنوز زمزمه‌هایتان همان آهنگ‌های کوی محبت استاد در آن روز با عظمت. در گوشمان طنین انداز و اشک در چشمانمان روان. هنوز اشکهایتان در قلب‌هایمان جاری ... شانه‌هایمان لرزان. که چه فقدان بزرگی ست از دست دادن گلپای عزیز.

و چه زیباست دعوت به صبوری از طرف شما اسطوره‌های صبر در سال‌های رنج. اما چه می‌شود کرد که باید رضا به رضای دوست داد و باور داشت که بزرگ مردان خطه خورشید همیشه زنده اند. پس تشکر ما را بپذیرید ای مردمان آواز. ای عاشقان تماشاگه راز.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy