Tuesday, Nov 28, 2023

صفحه نخست » علیه یهودستیزی و اسرائیل ستیزی: اتحاد اسلامیسم، مارکسیسم و فاشیسم علیه یهودیان و دولت سکولار آنها، معرفی کتاب تازه مجید محمدی

MM.jpgتاریخ انتشار: نوامبر ۲۰۲۳

منتشر شده در سایت گوگل پلی بوکز

تعداد صفحات: ۱۴۷

این اثر، یهود ستیزی و اسرائیل ستیزی در جوامع غربی و بالاخص در میان بخشی از ایرانیان (برای بازیافت ایدئولوژی و گفتمان انقلاب ۵۷) را در پس زمینه​‌ی رویدادهای پس از حمله​‌ی وحشیانه و تروریستی حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ دنبال می​ کند. در این پیگیری بر نُه وجه تاکید شده است:

الف. نقش جمهوری اسلامی در هدایت و حمایت و تامین مالی و آموزش نیروهای درگیر و تدارکات این حمله

ب. تصویری که از محو اسرائیل توسط گروه ​های اسلامگرا و رژیم نکبت اسلامی در این حمله به نمایش گذاشته شد

پ. چگونگی توجیه بربریت حماس توسط نیروهای چپ و اسلامگرا

ت. هدف حماس و جمهوری اسلامی از این حمله​‌ی غیر راهبردی

ث. نقش رسانه ​های جریان اصلی در اطلاع نارسانی و نقش چپ اروپایی و امریکایی در پیشبرد پروپاگاندای حماس

ج. نقش قبیله گرایی ووکیسم و چپ در حمایت از حماس،

چ. مشکلات راهبردی جوامع غربی در مواجهه با تروریسم اسلامی،

ح. حضور زیر پوستی یهود ستیزی در جوامع غربی و

خ. تحولات جامعه​‌ی ایران در گذر از حمایت از فلسطین و رو کردن به حمایت از مردم اسرائیل.

MM2.jpgگزیده‌ای از کتاب:

چرا وضعیت غزه و فلسطینیان ساکن این منطقه رقت بار است؟ این وضعیت محصول چهار دسته عوامل است:

۱. نظام بین المللی​‌ای که مردم این منطقه را تحت چترهای رفاهی قرار داده و انگیزه​‌ی مردم را از کار و تلاش پس از خروج اسرائیل از این منطقه در سال ۲۰۰۵ از میان برده است. غزه را با جزیره​‌ی کوچک هنگ کنگ که آن هم تحت استعمار بوده مقایسه کنید: این کجا و آن کجا. این نظام رفاهی توسط اروپا، امریکا و دلارهای نفتی عرب تامین می​ شود. بر خلاف تبلیغات مرسوم و به دلیل این کمک‌ها سطح متوسط زندگی در غزه از سطح زندگی متوسط ایرانیان بالاتر بوده است.

۲. حماس و فلسطینیان ساکن غزه سالانه میلیاردها دلار کمک از سازمان​‌های بین المللی و دولت​‌ها از جمله دولت امریکا دریافت می‌​کرده ​اند. اما حماس به جای سیمان کردن پیاده روها و ساختن سیلو و بندر سیمان​‌ها را صرف ساختن ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلومتر تونل کرده است. حماس از ابتدای خروج اسرائیل در پی جنگ و محو اسرائیل بوده است و نه کاستن رنج مردم غزه و کسب و کار با دنیا. مسئول تک تک کشته شدگان در غزه نه اسرائیل بلکه سیاست​‌های جنگ طلبانه ​ی حماس و اسلامگرایان حامی آن است.

۳. جاه طلبی ​های جمهوری اسلامی و قطر و ترکیه برای بسط حیطه​‌ی نفوذ خود در منطقه گریبان فلسطینی​‌ها را گرفته است. این سه کشور به طرق گوناگون و برای بسط نفوذ خود در منطقه مردم فلسطین را ابزار خود قرار داده​‌اند.

۴. برنامه ​ی حذف اسرائیل با مسلح کردن گروه​‌های نیابتی توسط رژیم نکبت و فلاکت اسلامی عامل تداوم جنگ و فلاکت در منطقه بوده است. جمهوری اسلامی در میان حامیان حماس بدنام​ترین و جنایتکار​ترین گروه بوده است. ترکیه و قطر در دو دهه ​ی گذشته بارها مردم خود را قتل عام نکرده​‌اند اما جمهوری اسلامی چنین کرده است. در ترکیه و قطر در دو دهه‌ی گذشته سطح زندگی مردم ارتقا یافته و در ایران افول کرده است. به همین دلیل تنها با تضعیف یا حذف حماس و جهاد اسلامی نیست که منطقه روی آرامش می​ گیرد. بدون حذف رژیم اسلامی در ایران صلحی در منطقه شکل نخواهد گرفت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy