Monday, Dec 4, 2023

صفحه نخست » خروج باد معده جان کری هنگام سخنرانی در نشست تغییرات آب‌وهوایی

5-1.jpg ایندیپندنت فارسی - نیویورک پست گزارش کرد خروج باد معده جان کری، سخنرانی این نماینده دولت بایدن در امور تغییرات آب‌وهوایی در یکی از نشست‌های کاپ ۲۸ را با اخلال مواجه کرده است.

بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه دولت اوباما روز یکشنبه و در جریان نشستی با موضوع لزوم جایگزینی انرژی‌های تجدید پذیر صحبت می‌کرد. در زمانی که جان کری مشغول انتقاد از ادامه استفاده از ذغال سنگ بود، ناگهان صدای خروج باد معده در بلندگوهای سالن شنیده شد و سخنرانی نماینده بایدن برای لحظانی با تشویق حضار قطع شد.

کری در این نشست کنار فاتح بیرول، مدیر عامل آژانس جهانی بین‌المللی انرژی و بک اندرسون، خبرنگار سی‌ان‌ان در ابوظبی نشسته بود. خبرنگار نیویورک پست که از قرار معلوم ماجرا را به‌دقت بررسی کرده می‌گوید بک اندرسون، لحظاتی پس از بلند شدن این صدای ناخوشایند، انگشتانش را به احتمال زیاد برای استنشاق نکردن بوی بد، جلوی بینی گرفت.

اگرچه طبیعتا و با قاطعیت نمی‌توان گفت منبع صدای خروج باد معده شخص جان کری بوده، اما نیویورک پست می‌گوید این دیپلمات کهنه‌کار، قبل از کنترل آلاینده‌های کره زمین، گاز آلاینده خود را کنترل کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy